سازمان بسیج مستضعفین؛

پیام تقدیر بسیج از رسانه ها در انعکاس نمایش بازسازی واقعه غدیر

سازمان بسیج مستضعفین در خصوص انعکاس مناسب رسانه ها از نمایش بازسازی واقعه غدیر پیام تقدیری را صادر کرد.
کد خبر: ۵۰۷۹
تاریخ انتشار: ۰۴ آبان ۱۳۹۲ - ۱۳:۲۳ - 26October 2013

پیام تقدیر بسیج از رسانه ها در انعکاس نمایش بازسازی واقعه غدیر

به گزارش خبرگزاری دفاع مقدس، سازمان بسیج مستضعفین در خصوص انعکاس مناسب رسانه ها از نمایش بازسازی واقعه غدیر پیام تقدیری را به شرح ذیل صادر نمود:

 
بسم الله الرحمن الرحیم

خارجی باید به اصول عزت، حکمت و مصلحت رعایت شود.

«سپس عهد و پیمان از ما گرفته شد از دل و جان و زبان و روح و دستان مان... هرگز پیمان مان را دگرگون نخواهیم کرد و خداوند از ما شکست عهد نبیند... و نیز فرمان ترا (ای پیامبر) به نزدیک و دور از فرزندان و خویشان خود خواهیم رساند و خداوند را بر آن گواه خواهیم گرفت... »

بنابراین بسیج در عمل به این خطبه آسمانی و وصیت پیامبر عظیم الشان اسلام؛ نمایش بازسازی واقعه تاریخی غدیر خم را با بهره گیری از ابزار ماندگار هنر در سرلوحه یکی از صدها فعالیت خویش قرار داده و به پشتوانه عظیم و میلیونی بسیجیان مخلص و عاشق ولایت، این نمایش را نیز مانند سایر اقدامات بسیجیان به احسن وجه در طول 4 سال گذشته انجام داد تا با بیان دقیق، متقن و جزیی آن  واقعه ی آسمانی، نسل ها را یکی پس از دیگری با «روز تکمیل دین و اتمام نعمت» آشنا سازد و به این بهانه، رشحه ای از تکلیف و رسالت خویش را در حقّ مقام اولوهی و آسمانی ولایت انجام دهد.

یقیناً این نمایش هنرمندانه که از سوی 36 هزار هنرور و هنرمند اجرا گردید، یک بال پرواز بوده که درطول سه سال قبل، کمتر قدرت و مجال پرواز یافته بود. لیکن چهارمین سال این اقدام مخلصانه، بال دیگر خویش یعنی رسانه را نیز همراه نموده و به همت و مساعدت رسانه های دغدغه مند که دین داری و ولایت مداری را سیاست اصلی و حرفه ای خویش دانسته و مورد اقبال و اعتماد آحاد جامعه هستند، پرنده نمایش غدیر را در سال حماسه به اوج قلب های عاشقان ایران اسلامی به پرواز درآورد و قلوب منتظر و جان های مشتاق را از عشق به ولایت لبریز نمود.

لذا سازمان بسیج مستضعفین ضمن تقدیر از آحاد ملت در استقبال با شکوه و حضور توام با مشارکت های مادی و معنوی بویژه در 122 شهر محل اجرا و سپاس از بسیجیان خستگی ناپذیر در آماده سازی و اجرای هنرمندانه این نمایش؛ جای دارد به جهت حضور گسترده اهالی رسانه و انعکاس مناسب آن بویژه در رسانه ملی، مجاهدت و تلاش مدیران، سردبیران، خبرنگاران، گزارشگران، تصویربرداران، عکاسان و کلیه عوامل فنی و محتوایی رسانه ها را اعم از خبرگزاری ها، مطبوعات و پایگاه های خبری پاس داشته و از تلاش های رئیس، معاونین و همکاران عزیز رسانه ای در سازمان صدا و سیما به طور ویژه تقدیر نماید.

رحمات واسعه الهی و توفیقات و خدمات ارزنده اهالی فرهیخته و انقلابی رسانه ها را در سایه سار لایتناهی ولایت از درگاه خداوند سبحان خواستاریم.
 
                                            معاونت روابط عمومی سازمان بسیج مستضعفین

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار