فردا در نیشابور برگزار می‌شود؛

تشیع پیکر مطهر سردار محسن قاجاریان و پاسدار شهید احمد رضایی

به دنبال آزادسازی منطقه شیعه‌نشین نبل­والزهراء توسط مدافعان دلاور حرم، پیکر مطهر شهیدان سردار محسن قاجاریان و سروان احمد رضایی که در این عملیات به شهادت رسیدند فردا در نیشابور برگزار می‌شود.
کد خبر: ۶۹۵۴۹
تاریخ انتشار: ۱۸ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۵:۲۷ - 07February 2016

تشیع پیکر مطهر سردار محسن قاجاریان و پاسدار شهید احمد رضایی

به گزارش دفاع پرس از مشهد، با پیروزی رزمندگان مدافع در منطقه نبل ­والزهراء و آزادسازی این منطقه از دست وهابیهای تکفیری تعدادی از رزمندگان اسلام به درجه رفیع شهادت نائل آمدند که سه تن از این شهدا مربوط به استان خراسان رضوی و شهرهای مشهد، نیشابور و کاشمر هستند.

آئین تشییع پیکر مطهر فرمانده خستگیناپذیر تیپ زرهی21 امام رضا(ع) سردار شهید محسن قاجاریان و رزمنده پاسدار سروان احمد رضایی جمعی تیپ 21 امام رضا(ع) فردا دوشنبه19 بهمنماه در نیشابور برگزار میشود.

این مراسم ساعت 9 صبح از مسجد صاحبالزمانی(عج) شهدا آغاز و مردم شهیدپرور نیشابور پیکر مطهر این دو شهید سعید را تا مسجد جامع نیشابور بر روی دستان خود مشایعت میکنند. بعد از اقامه نماز بر پیکر مطهر این دو شهید پیکر سردار شهید محسن قاجاریان جهت خاکسپاری در کنار آیتالله غرویان و سنگ یادبود مزار شهید نورعلی شوشتری به بهشت فضل انتقال مییابد و پیکر پاسدار شهید احمد رضایی جهت تشییع و خاکسپاری به زادگاهش کاشمر انتقال مییابد.

مراسم وداع با پیکر مطهر شهیدان قاجار و رضایی امشب بعد از نماز مغرب و عشاء در مسجد جامع نیشابور برگزار میشود.

لازم به ذکر است مراسم ترحیم سردار سرافراز اسلام شهید محسن قاجاریان فردا دوشنبه از ساعت 14/30الی16/30در هیئت امام حسن مجتبی(ع) باغنو و روز سهشنبه 20 بهمن صبح از ساعت 9 الی 11 و عصر از ساعت 14/30الی16/30در همان مکان منعقد است.

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار