به دنبال شهادت سردار محسن قاجاریان:

اعلام آمادگی گردان‌های بیت‌المقدس بسیج نیشابور جهت حضور در جبهه مقاومت

ما فرماندهان و اعضای گردان‌های بیت‌المقدس بسیج سپاه نیشابور آمادگی خود را جهت حضور در جبهه جهانی مقاومت و در هر نقطه از این کره خاکی با اذن فرمانده کل قوا امام خامنه‌ای اعلام می‌نماییم و تا آزادسازی قدس شریف و نابودی استکبار جهانی و آمریکای جنایتکار از پای نخواهیم نشست.
کد خبر: ۷۰۰۸۰
تاریخ انتشار: ۲۲ بهمن ۱۳۹۴ - ۰۸:۴۳ - 11February 2016

اعلام آمادگی گردان‌های بیت‌المقدس بسیج نیشابور جهت حضور در جبهه مقاومت

به گزارش دفاع پرس از خراسان رضوی، در پی شهادت سردار نامآور تیپ زرهی 21 امام رضا(ع) سردار محسن قاجاریان فرماندهان گردانهای بیتالمقدس بسیج سپاه نیشابور با صدور بیانیهای آمادگی این گردانها را برای رویارویی با پرچمداران اسلام آمریکایی در جبهه مقاومت اعلام کردند.

متن بیانیه بدین شرح است:

بسمالله الرحمن الرحیم

کلنا عباسک یا زینب (س)

شهادت مدافع حرم عقیله بنی هاشم، سردار رشید اسلام، یادگار هشت سال دفاع مقدس، فرمانده شجاع تیپ ۲۱زرهی امام رضا (ع) نیشابور، سردار بسیجی حاج محسن قاجاریان و همرزمانش را به محضر امام زمان (عج)، نایب برحقش امام خامنهای، خانواده محترمشان و مردم شهیدپرور نیشابور تبریک و تسلیت عرض میکنیم.

بدون شک آزادسازی دو شهر شیعهنشین نبل و الزهرا پس از ماهها محاصره مدیون رشادتها و جانفشانیهای این سردار غیور و همرزمان شهیدش است. هر روز که میگذرد مکر و نیرنگ و کینه جبهه صهیونیستی آمریکایی دشمنان اسلام که امروز متبلور در جریان تکفیری است برای همگان نمایان گردیده است و آل سعود و برخی کشورهای مرتجع منطقه با کمکهای همهجانبه خود از هیچ جنایتی در جهت مقابله با اسلام ناب محمدی و در هم شکستن محور مقاومت فروگذار نیستند که البته جز شکست پیدرپی و روسیاهی نتیجهای برایشان در برنداشته است.

اگرچه داغ از دست دادن این شهید بزرگوار که همواره با بصیرت و شجاعت در همه عرصههای انقلاب مدافع صدیق ولایت بود برای همگان سخت و دشوار است اما دشمنان بدانند که ما فرزند جهاد و شهادتیم و خون شهدای عزیزمان در رگهای تمام جوانان این مرزوبوم جریان دارد.

بدینوسیله ما فرماندهان و اعضای گردانهای بیتالمقدس بسیج سپاه نیشابور آمادگی خود را جهت حضور در جبهه جهانی مقاومت و در هر نقطه از این کره خاکی با اذن فرمانده کل قوا امام خامنهای  اعلام مینماییم و تا آزادسازی قدس شریف و نابودی استکبار جهانی و آمریکای جنایتکار از پای نخواهیم نشست.

والسلام من اتبع الهدی

 فرماندهان گردانهای بیتالمقدس بسیج سپاه نیشابور

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار