آرشیو سایر اخبار

برگزاری مراسم احیاء شب‌های قدر در گلزار شهدای بهشت‌زهرا (س)

«کریمی» گفت: با توجه به حضور گسترده خانواده‌های معظم شهدا و ایثارگران و مردم انقلابی تهران جهت شرکت در برنامه احیای شب‌های قدر در گلزار شهدای تهران، امسال نیز همچون سال‌های گذشته این برنامه از سوی بنیاد شهید و امور ایثارگران و سازمان بهشت زهرا (س) و هیأت‌های مردمی در گلزار شهدا برگزار می‌شود.

شهید عبدالله نوریان؛ فرمانده‌ای که تا پای جان در کنار نیروهای خود ماند

فرمانده گردان قمربنی هاشم (ع) به حاج عبدالله اعتراض می‌کند که «حاجی ما مجبوریم، گردان‌مان در خط درگیر است، بمانیم بالای سرشان. تو که مجبور نیستی، برو مثل دیگران تو قرارگاه بنشین و از پشت بی‌سیم نیروهایت را هدایت کن»؛ اما حاج عبدالله با مهربانی به او گفت که «برادر ما کنار شما و با شما هستیم».

حضور شهید «بهروز واحدی» به همراه فرزندش در روضه حضرت علی اصغر (ع)+ فیلم

همزمان با انتشار خبر شهادت «بهروز واحدی» از رزمندگان جبهه مقاومت، فیلمی از وی در شبکه‌های اجتماعی درحال بازنشر شدن است که این شهید والامقام در آن همراه با فرزند خردسال خود در مجلس روضه حضرت علی‌اصغر (ع) حضور پیدا کرده است.

درس مدیریتی شهید «موحد دانش» برای مسئولان/ خشم بعثی‌ها از درایت شهید پس از مجروحیت

علیرضا موحددانش از فرماندهان سپاه پاسداران و فرمانده تیپ ۱۰ سیدالشهدا (ع) بود که فروردین سال ۱۳۶۰ در خلال اجرای عملیات بازی دراز ۲ یک دست خود را از دست داد و در عملیات‌های مختلف با رشادت‌هایش به مقابله با دشمن پرداخت.

نقش تخریب‌چی‌ها در تقویت جبهه/ لشکر ۴۱ ثارالله (ع) چگونه شکل گرفت؟

یک روز حاج قاسم سلیمانی که خیلی عصبانی به نظر می‌رسید، گفت: «چرا بچه‌های تخریب را این قدر اذیت می‌کنید؟!» تعدادی از بچه‌های تخریب به ایشان شکایت کرده بودند که «شب عملیات، برادر مرتضی دوستان خودش را برای شناسایی و باز کردن معبر می‌فرستد و ما را که دوستان نزدیک او نیستیم، به گردان‌های پشتیبانی می‌فرستد.»
1 صفحه
پربیننده ها