کارگاه ارتقای سطح علمی و آموزشی اساتید در دانشگاه امام حسین(ع) برگزار می‌شود

استاد دانشگاه جامع امام حسین(ع) گفت: حرکت بسوی ماموریت اصلی در جهت انتقال شایستگی های پاسداری به نسل جدید مهمترین هدف کارگاه های ارتقای سطح علمی و آموزشی اساتید است.
کد خبر: ۱۰۳۲۵
تاریخ انتشار: ۰۷ بهمن ۱۳۹۲ - ۱۵:۴۶ - 27January 2014

کارگاه ارتقای سطح علمی و آموزشی اساتید در دانشگاه امام حسین(ع) برگزار می‌شود

به گزارش خبرگزاری دفاع مقدس به نقل از معاونت روابط عمومی و تبلیغات دانشگاه افسری و تربیت پاسداری امام حسین(ع)، اولین جلسه از سلسله جلسات کارگاه روش تدریس بمنظور ارتقای سطح علمی و آموزشی اساتید دانشگاه امام حسین(ع) با حضور دکتر حاتمی عضو هیئت علمی دانشگاه جامع امام حسین(ع) برگزار شد.

همچنین دکتر حاتمی در این کارگاه با اشاره به اهداف تشکیل این نشست افزود: حرکت به سوی ماموریت اصلی در جهت انتقال شایستگیهای پاسداری به نسل جدید مهمترین هدف این سلسله نشستها است.

وی در ادامه با تاکید بر اهمیت و ضرورت برنامه ریزی در سطح کلان باید به دو صورت آشکار و پنهان مورد توجه باشد، افزود: منظور از برنامه ریزی آشکار ارائه و ابلاغ برنامه ریزی پیشین مبتنی بر کتاب، جزوه استاد و اخذ آزمون است که با رعایت این موارد میتوان گفت ۵۰ درصد برنامه تحقق یافته است.

حاتمی در پایان با بیان اینکه برنامه ریزی پنهان یک روش خلاقانه است، افزود: در این روش با استفاده از موضوعاتی چون استیل جسمی، هوششناختی، هوش هیجانی، هوش اخلاقی برای رسیدن به شایستگی پاسداری، هوش معنوی و همچنین استفاده از مربیان، کارکنان و بازنشستگان با تجربه میتوان به اجرا و تحقق اهداف آموزشی دست یافت.

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار