در آستانه دهه فجر ارائه می شود

خدمات رایگان پزشکان بسیجی در بیمارستان صحرایی فوق تخصصی اسلامشهر

مسئول بسیج جامعه پزشکی تهران بزرگ گفت: در ایام الله دهه فجر در به راه‌اندازی یک بیمارستان ‏صحرایی تخصصی و فوق تخصصی در منطقه واوان از توابع شهرستان اسلامشهر جهت ارائه خدمات بهداشتی و ‏درمانی رایگان برپا می شود‎.
کد خبر: ۱۰۳۷۴
تاریخ انتشار: ۰۸ بهمن ۱۳۹۲ - ۱۲:۰۷ - 28January 2014

خدمات رایگان پزشکان بسیجی  در بیمارستان صحرایی  فوق تخصصی اسلامشهر

به گزارش خبرگزاری دفاع مقدس، سید نظام الدین طباطبایی مسئول بسیج جامعه پزشکی تهران بزرگ از راهاندازی یک بیمارستان صحرایی تخصصی و فوق تخصصی در آستانه فرارسیدن ایام دهه فجر خبر داد و اظهار داشت: این اقدام با همکاری دانشگاه های علوم پزشکی تهران و ایران در منطقه واوان از توابع شهرستان اسلامشهر انجام می شود.

طباطبایی با بیان اینکه ششمین کنگره بینالمللی سلامت در حوادث و بلایا از شانزدهم بهمن به مدت سه روز در مرکز همایشهای بینالمللی رازی برگزار می شود، افزود: این کنگره جهت رسیدن به برنامه جامع مدیریت، ارتقای دانش جامعه پزشکی در مورد حوادث و بلایا، نقد و بررسی نارساییهای ساختاری و اجرایی در مدیریت بحران و با هدف گسترش فرهنگ مدیریت بحران مبتنی بر جامعه برپا میشود.

وی ادامه داد: 18 غرفه در زمینههای طب سنتی ایرانی و اسلامی، مدیریت بحران، تجهیزات پزشکی و دارویی، طب هستهای و مشاورههایی در زمینه روانشناسی، سبک زندگی اسلامی، تغذیه، فشار خون و تناسب بدن همزمان با راهپیمایی 22 بهمن در مسیرهای خیابان انقلاب اسلامی، خیابان محمد علی جناح و خیابان آیت الله سعیدی برپا می شود.

مسئول بسیج جامعه پزشکی تهران بزرگ با اشاره به برگزاری مجمع شوراهای تخصصی بسیج جامعه پزشکی کشور گفت: این مجمع روز پانزدهم بهمنماه در سالن همایشهای رازی برگزار میشود و 120 نفر از شورای تخصصی دانشگاه علوم پزشکی تهران و کانونهای بسیج جامعه پزشکی بخشهای خصوصی بسیج جامعه پزشکی تهران بزرگ شرکت خواهند کرد که به مشورت و بررسی برنامه ها و سیاستهای کلان سازمان بسیج جامعه پزشکی تهران بزرگ می پردازند.

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار