اختتامیه هفتمین جشنواره استانی شعر دفاع مقدس در بوشهر برگزار شد

اختتامیه هفتمین جشنواره استانی شعر دفاع مقدس در بوشهر برگزار شد و نفرات برگزیده معرفی شدند.
کد خبر: ۱۰۴۱۱
تاریخ انتشار: ۰۸ بهمن ۱۳۹۲ - ۱۷:۲۶ - 28January 2014

اختتامیه هفتمین جشنواره استانی شعر دفاع مقدس در بوشهر برگزار شد

به گزارش خبرگزاری دفاع مقدس، اختتامیه هفتمین جشنواره شعر دفاع مقدس استان بوشهر با حضور "مصطفی سالاری" استاندار بوشهر، سرهنگ "احمد موحد" رییس اداره کل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزشهای دفاع مقدس استان بوشهر، سردار "فتح الله جمیری" فرمانده سپاه امام صادق (ع) استان بوشهر، "محمد حسین پرآور" معاون سیاسی و امنیتی استاندار، حجت الاسلام بحرانی رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان و جمعی از هنرمندان و ایثارگران استان بوشهر در سالن اجتماعات کانون امام خمینی (ره) بوشهر برگزار شد.

سرهنگ موحد با اشاره به تعداد آثار ارسال شده به جشنواره اظهار کرد: این جشنواره در سه حوزهٔ شعر عاشورایی، دفاع مقدس و بیداری اسلامی برگزار شده که پس از داوری آثار ۱۰ نفر از هنرمندان شرکت کننده به مرحله نهایی جهت ارسال آثار به مسابقات کشوری راه پیدا کردهاند.

وی افزود: در دفاع مقدس جمهور اسلامی ایران زیباییهای بسیاری وجود دارد که این زیباییها را به کمک هنر باید برای نسل جوان بازگو کرد و هنرمندان استان بوشهر باید به صورت ویژه به این مقوله بپردازند. دفاع مقدس یک گنج تمام نشدنی است که همگان باید به نحو احسنت از این گنج بهرهمند شوند.

مدیرکل اداره حفظ آثار و نشر ارزشهای دفاع مقدس استان بوشهر خاطرنشان کرد: یکی از معضلات استان بوشهر با سابقه ۲ دهه مبارزه با استکبار و دفاع از میهن و قابلیتهای به سزایی که این استان دارد، نبود موزهٔ دفاع مقدس است که نیاز است موزهٔ دفاع مقدس در استان بوشهر دایر شود.

همچنین در این اختتامیه از نفرات برگزیده این جشنواره تقدیر و تشکر شد که اسامی نفرات برگزیده به شرح زیر است:

بخش دفاع مقدس و ایثار و شهادت:


نفر اول: حیدر منصوری
نفر دوم: یونس معروفنژاد
نفر سوم: مریم ترنج – هاجر احمدی

بخش مضامین عاشورائی در دفاع مقدس:


نفر اول: صالح دروند
نفر دوم: تقیه زنگنه
نفر سوم: لیلا ناظریزاده


بخش بیداری اسلامی:


نفر اول: مهدی شیخیانی
نفر دوم: قاسم درویشی
نفر سوم: اصغر اکبری

نظر شما
پربیننده ها