امیر برخور در گفت‌وگو با دفاع مقدس عنوان کرد

آمادگی کامل نیروی هوایی ارتش برای دفع هرگونه تهدید هوایی

جانشین فرمانده نیروی هوایی ارتش گفت: این نیرو تا به امروز با رشادت تمام و کمال افتخار توانسته اسباب رضایت فرماندهی معظم کل قوا را فراهم کند.
کد خبر: ۹۰۵۲
تاریخ انتشار: ۱۶ دی ۱۳۹۲ - ۱۳:۴۰ - 06January 2014

آمادگی کامل نیروی هوایی ارتش برای دفع هرگونه تهدید هوایی

امیرسرتیپ خلبان "علیرضا برخور" جانشین فرمانده نیروی هوایی ارتش در گفتوگوی اختصاصی با خبرگزاری دفاع مقدس با اشاره به خدمات شهید ستاری در نهاجا گفت: خدمات و تحولاتی که شهید ستاری و همرزمانش در نیروی هوایی ارتش انجام دادند برای همیشه ماندگار است.

وی بر ترویج روحیه اخلاقمدارانه و معنویت در بین پرسنل نیروی هوایی ارتش تاکید کرد و اظهار داشت: امروز که استکبار جهانی فکر میکند درهای پیشرفت را بر ما بسته است؛ خلاقیتها و ابتکارات این شهید بزرگوار بیشتر به کارمان می آید تا بتوانیم سد تحریمها را بشکنیم و به خودباوری برسیم.

جانشین فرمانده نیروی هوایی ارتش در ادامه بر اهمیت بزرگداشت یاد و خاطر شهدا تاکید کرد و افزود: با برگزاری یادواره شهدا سعی می کنیم روحیه معنوی را در کارکنان نهاجا افزایش دهیم.

برخور در پاسخ به این سوال که "زمانی رهبر معظم انقلاب با وجود شهید ستاری به تامین امنیت آسمان ایران اطمینان داشتند، آیا اکنون نیز همچنان مرزهای هوایی با اقتدار محافظت می شوند"، اذعان داشت: فکر می کنم پس از شهادت شهید ستاری با توجه به آنچه که می بینید، می شنوید و میخوانید بازهم الحمدلله نیروی هوایی الهی ارتش جمهوری اسلامی ایران توانسته است که رضایت خاطر مبارک مقام معظم رهبری و فرماندهی کل معظم و معزز قوا را برآورده کند.

وی در ادامه تصریح کرد: امروز در نیروی هوایی با ایجاد تخصصهای مختلف و با افزایش میزان تخصص خلبانان و در کنار آن حفظ و بالا بردن تعهد و همچنین برگزاری یادوارههای شهدا سعی می کنیم خود و نسل چهارم انقلاب را با معنویت و اخلاص شهدای نیروی هوایی آشنا کنیم.

جانشین فرمانده نیروی هوایی ارتش در پایان با اعلام اینکه نیروی هوایی برای مقابله با هر تهدیدی آمادگی کامل دارد، اظهار کرد: این نیرو تا به امروز با رشادت تمام و کمال افتخار توانسته اسباب رضایت فرماندهی معظم کل قوا را فراهم کند و امیدواریم از این به بعد نیز این افتخار نصیب نیروی هوایی الهی ارتش جمهوری اسلامی ایران باشد.

نظر شما
پربیننده ها