حجت‌الاسلام مهدوی:

مردم سالاری دینی مهم‌ترین دستاورد نظام جمهوری اسلامی است

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه شهدای آذربایجان غربی گفت: مهم‌ترین دستاورد نظام جمهوری اسلامی ایران استقرار حکومت بر پایه مردم سالاری دینی است.
کد خبر: ۱۰۶۲۵
تاریخ انتشار: ۱۳ بهمن ۱۳۹۲ - ۰۹:۴۴ - 02February 2014

مردم سالاری دینی مهم‌ترین دستاورد نظام جمهوری اسلامی است

به گزارش خبرگزاری دفاع مقدس، حجتالاسلام والمسلمین "محمدمهدی مهدوی" مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه شهدای آذربایجان غربی در آیین آغاز جشنهای دهه فجر انقلاب اسلامی که با حضور کارکنان پایور و وظیفه در محل سپاه شهدای آذربایجان غربی برگزار شد، اظهار داشت: انقلاب اسلامی ایران در سایه برخورداری از پیروان وفادار به ارکان نظام و صبر و استقامت مسئولان و مردم ماندگار شده است.

وی افزود: توکل به خدا، داشتن انگیزه الهی و دارا بودن توانایی فکری و جسمی از دیگر شاخصههایی است که مردم ایران اسلامی با بهره گیری از این نعمت توانستهاند سالهای متمادی را با سرافرازی به سر آورند.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه شهدای آذربایجان غربی، در مورد دستاوردهای نظام اسلامی عنوان کرد: نظام جمهوری اسلامی ایران با ویژگی مردمسالاری دینی مدلی در برابر نظامهای لیبرال دموکراسی و سوسیال دموکراسی است که همین امر باعث دشمنی کشورهای غربی با نظام شده است.

وی ابراز کرد: احیای سیستم ولایت فقیه به معنای واقعی کلمه در مباحث اعتقادی شاخصه اصلی نظامی است که امام خمینی (ره) آن را پایه ریزی کرده و امروزه نیز این نظام به عنوان قدرتمندترین نظام مردمی در جهان شناخته میشود.

حجت الاسلام مهدوی در پایان خاطرنشان کرد: برخی سخنان سران کشور آمریکا و رژیم جعلی اسرائیل در خصوص برخورد نظامی با ایران اسلامی جنبه ترس دارد چراکه حضور جوانان غیور در این کشور نشانگر آمادگی کامل نظام اسلامی برای برخورد با هرگونه تهدید و توطئه است.

در این مراسم، به تعدادی از کارکنان پایور و وظیفه هدایایی به رسم یادبود اهدا شد.

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار