سردار احد بابازاده:

سپاه پاسداران نقش اساسی در محرومیت‌زدایی دارد

فرمانده سپاه خوی گفت: پیروزی اصلی انقلاب اسلامی مرهون تلاش‌های محرومین و مستضعفین است.
کد خبر: ۱۰۸۰۲
تاریخ انتشار: ۱۵ بهمن ۱۳۹۲ - ۰۹:۲۹ - 04February 2014

سپاه پاسداران نقش اساسی در محرومیت‌زدایی دارد

به گزارش خبرگزاری دفاع مقدس، سردار "احد بابازاده" فرمانده سپاه خوی در جریان دیدار با خانوادههای شهدای مناطق مرزی چالدران که به همراه فرمانده سپاه این منطقه انجام گرفت، اظهار کرد: شرف، عزتمندی و آبروی ملت مسلمان ایران در سایه فداکاری و ایثارگریهای شهداست و این شهدا بودند که با اطاعتپذیری از ولایت فقیه باعث مستحکم شدن پایههای نظام مقدس جمهوری اسلامی شدند.

وی بر لزوم توسعه متوازن مرزی تاکید کرد و افزود: امروز به حول و قوه خداوند متعال امنیت پایداری را در مناطق مرزی شاهد هستیم و توسعه متوازن مناطق مرزی یک ضرورت ملی است.

فرمانده قرارگاه تاکتیکی اباعبدالله الحسین(ع) خانوادههای شهدای عشایر را سرمایههای اصلی جامعه عنوان کرد و افزود: صبوری و از خودگذشتگی خانوادههای ایثارگران و شهدا باعث عزت و سرافرازی ایران اسلامی است.

وی در بازدید از وضعیت معیشتی خانوادههای بیبضاعت خوی نیز اظهار کرد: سپاه نقشی اساسی در محرومیت زدایی و خدماترسانی به خانوادههای بیبضاعت دارد.

بابازاده افزود: حضرت امام خمینی(ره) پیروزی اصلی انقلاب اسلامی را مرهون تلاشهای محرومین و مستضعفین میدانستند و توصیه همیشگیشان به مسئولین در رسیدگی به محرومین به عنوان ولینعمتان بود.

فرمانده سپاه خوی تصریح کرد: مقام معظم رهبری نیز پس از رحلت امام راحل، خواستار قرار دادن محرومیت زدایی در سرلوحه فعالیتهای مسئولان شدند.

بابازاده خاطرنشان کرد: سپاه پاسدارن در این راستا به لحاظ عمقبخشی داخلی و تثبیت کارآمدی نظام اقدام به تشکیل و راهاندازی سازمانی در جهت محرومیتزدایی کرده است.

نظر شما
پربیننده ها