سردار اوصانلو در دیدار با نماینده ولی فقیه در آذربایجان غربی:

امنیت پایدار در مرز‌های شمالغرب برقرار است

فرماندهان و مسئولان عالی‌رتبه سپاه پاسداران در شمالغرب کشور صبح امروز با حضور در منزل نماینده ولی فقیه در آذربایجان غربی با وی دیدار و گفت‌و‌گو کردند.
کد خبر: ۹۹۲۹
تاریخ انتشار: ۳۰ دی ۱۳۹۲ - ۱۶:۱۳ - 20January 2014

امنیت پایدار در مرز‌های شمالغرب برقرار است

به گزارش خبرگزاری دفاع مقدس به نقل از ابنا، در این دیدار که در منزل حجت الاسلام و المسلمین "سید مهدی قریشی" نماینده ولی فقیه در آذربایجان غربی و امام جمعه ارومیه انجام شد، سردار سرتیپ پاسدار "محمدتقی اوصانلو" فرمانده قرارگاه حمزه سیدالشهدا(ع) سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، در سخنانی ضمن تبریک انتصاب حجتالاسلام قرشی به عنوان نماینده ولی فقیه در آذربایجان غربی از سوی رهبری معظم انقلاب اسلامی، گفت: موفقیت علما و مسئولان در استان در گرو همکاری با شما است.

وی افزود: با لطف و عنایات نماینده سابق ولی فقیه در آذربایجان غربی شاهد استقرار امنیت پایدار در مرزها و داخل کشور در منطقه شمالغرب بودیم و امیدواریم با حضور حجت الاسلام قرشی شاهد ارتقای این وضعیت باشیم.

فرمانده قرارگاه حمزه سیدالشهدا(ع) سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، ابراز داشت: مقام معظم رهبری با این انتصاب اوج توجه به آذربایجان غربی را نشان دادند و به این دلیل قدردان ایشان هستیم.

حجت الاسلام و المسلمین "سید مهدی قرشی" نماینده ولی فقیه در آذربایجان غربی و امام جمعه ارومیه نیز در این دیدار ضمن تقدیر از حضور فرماندهان و مسئولان سپاه پاسداران در منزل خود، برای مجموعه سپاه در استان و منطقه شمالغرب آرزوی موفقیت کرد.

لازم به ذکر است، این دیدار با همراهی فرمانده سپاه شهدای آذربایجان غربی، جانشین قرارگاه حمزه سیدالشهدا(ع) و مسئولین نمایندگی ولی فقیه در سپاه شهداء و قرارگاه حمزه سیدالشهدا(ع) انجام شد.

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار