سردار عبداللهی خبر داد

کمک رسانی قرارگاه سازندگی خاتم‌الانبیاء (ص) به استان‌های شمالی کشور

فرمانده قرارگاه سازندگی خاتم‌الانبیاء(ص) گفت: از روز دوشنبه به موسسات قرارگاه سازندگی خاتم‌الانبیاء(ص) واقع در استان‌های شمالی کشور ابلاغ شده تا از تمام توان خود برای کمک رسانی به استان‌های شمالی کشور استفاده کنند.
کد خبر: ۱۰۸۵۵
تاریخ انتشار: ۱۶ بهمن ۱۳۹۲ - ۰۸:۲۷ - 05February 2014

کمک رسانی قرارگاه سازندگی خاتم‌الانبیاء (ص) به استان‌های شمالی کشور

سردار عبادالله عبداللهی، فرمانده قرارگاه سازندگی خاتمالانبیاء(ص) در گفتوگو با خبرنگار خبرگزاری دفاع مقدس درباره فعالیتهای این قرارگاه در کمک رسانی به مردم ساکن استانهای شمالی کشور، بیان داشت: در راستای کمک رسانی به مردم منطقه، موسسات سیدالشهدا(ع)، علی بن ابی طالب(ع)، سپاسد، عاشورا و ثارالله(ع) که در استانهای شمالی کشور کارگاه در حال انجام پروژههای سازندگی هستند، ابلاغ شده تا تمام توان خود را از لحاظ نیرو انسانی و تجهیزاتی بکار بگیرند.

وی افزود: در این رابطه مقرر شده تا کارگاههایی که در "تنکابن" و "نرماب" فعال هستند، ظرفیتهای خود را برای امداد رسانی در اختیار مردم قرار دهند. از سوی دیگر به مسئولان محلی هم اعلام کردیم، نیازهای خود را اعلام کنند تا در اختیارشان قرار دهیم.

فرمانده قرارگاه سازندگی خاتمالانبیاء(ص) خاطرنشان کرد: در همان مراحل ابتدایی نیروهای قرارگاه به صورت خودجوش کمکهایی را آغاز کردند که در این خصوص میتوان از اعزام تعدادی ماشینآلات راهسازی مانند لودر و گریدر به مناطق مورد نیاز اشاره کرد.

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار