جانشین فرماندهی انتظامی استان گیلان :

کمک‌رسانی به مردم گیلان همچنان ادامه دارد

جانشین فرماندهی انتظامی استان گیلان از پرواز دو فروند بالگرد نیروی انتظامی به منظور کمک رسانی بهتر به مردم استان خبر داد.
کد خبر: ۱۱۲۶۱
تاریخ انتشار: ۲۱ بهمن ۱۳۹۲ - ۱۳:۱۵ - 10February 2014

کمک‌رسانی به مردم گیلان همچنان ادامه دارد

به گزارش خبرگزاری دفاع مقدس از رشت، سرهنگ "کامرانی صالح" جانشین فرماندهی انتظامی استان گیلان اظهار کرد: دو فروند بالگرد نیروی انتظامی با پرواز در استان، راههای ارتباطی و تامین امنیت بهتر مردم در مناطق صعب العبور را بررسی میکنند.

وی با بیان اینکه این دو فروند با پروازهای متعدد در استان به مردم امدادرسانی خواهند داشت، افزود: کمک رسانی و بررسی امنیت استان طی روزهای آینده ادامه خواهد داشت.

سرهنگ کامرانی صالح با بیان اینکه پلیس در شهرها و محورهای مواصلاتی استان حضور دارد و در صورت امکان به مردم کمک و امداد رسانی میکند، تصریح کرد: با توجه به تعداد و پراکندگی روستاها کمکهای اولیه و آذوقه مهمترین نیازمندی مردم در مناطق صعب العبور به شمار میرود.

وی با اشاره به مساعد شدن وضعیت جوی خاطرنشان کرد: پرواز بالگردهای نیروی انتظامی از همان ابتدای قطع بارش برف شروع شد و به منظور رساندن آذوقه و تامین امنیت به شهروندان با کمک و همیاری جمعیت هلال احمر در حال انجام است.

جانشین فرماندهی انتظامی استان گیلان تصریح کرد: بالگردهای اختصاص یافته از ناجا تا زمانی که ضرورت ایجاد کند در اختیار نیروی انتظامی استان قرار خواهد داشت.

سرهنگ کامرانی صالح با بیان اینکه بالگردهای نیروی انتظامی تاکنون ۳ سورتی پرواز در سطح استان داشتهاند، افزود: بالگردهای نیروی انتظامی بر ارتفاعات و مناطق صعب العبور بخشهای رحیم آباد، چابکسر، کلاچای شهرستان رودسر، سیاهکل و دیلمان پرواز کردهاند.

وی با بیان اینکه بالگردهای نیروی انتظامی روزانه با سه ساعت پرواز، آذوقه و جیره خشک را بین مردم توزیع میکنند، بیان کرد: باتوجه به شدت برف و نبود غذای کافی برای دامهای روستاییان، علوفه نیز در مناطق صعب العبور توزیع میشود.

جانشین فرماندهی انتظامی استان گیلان در پایان خدمت به مردم را خستگی ناپذیر دانست و تاکید کرد: خدمت به مردم موجب رضای خداوند و توفیق الهی است.

نظر شما
پربیننده ها