رئیس پلیس راه استان مازندران خبر داد

اعزام ۷۰ تیم پلیس راه به غرب مازندران

رئیس پلیس راه استان مازندران گفت: با بسیج همگانی و لودرهای راه و ترابری، محور‌ها پاکسازی و محور تنکابن به رامسر باز شد.
کد خبر: ۱۰۸۸۳
تاریخ انتشار: ۱۶ بهمن ۱۳۹۲ - ۰۹:۲۳ - 05February 2014

اعزام ۷۰ تیم پلیس راه به غرب مازندران

به گزارش خبرگزاری دفاع مقدس، سرهنگ "جعفر محمدنژاد" رئیس پلیس راه مازندران اظهار کرد: تمام راههای اصلی محور غرب استان باز و تردد در این راهها امکان پذیر شد؛ اما محورهای روستایی همچنان بسته و غیر قابل تردد است که پاکسازی روستاها پس از پاکسازی محورهای اصلی در دستور کار قرار گرفته است.

وی افزود: طی ۴۸ ساعت گذشته با توجه به ریزش برف ۷۰ تیم از پلیس راه استان با ماشینهای شاسی بلند به محلهای حادثه دیده در غرب استان اعزام شدند.

وی با بیان اینکه پلیس راه به مسافران و تمام خودروهایی که در راه مانده بودند کمک رسانی و اقدامات لازم را انجام داده است، تصریح کرد: یکی از مسافران که فرزندش در حالت تشنج بود را به بیمارستان امام تنکابن رساندیم و این کودک از مرگ حتمی نجات پیدا کرد.

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی با بیان اینکه به صورت جدی پیگیر کمک رسانی به حادثه دیدگان هستیم، بیان کرد: در ۳ روز گذشته تمام تلفنها، برق و آب غرب استان قطع بوده و نیروها با وضعیت و شرایط سخت به کمک و امدادرسانی مردم حادثه دیده پرداختند.

محمدنژاد افزود: با بسیج همگانی و لودرهای راه و ترابری محورها پاکسازی و محور تنکابن به رامسر باز شد.

این مسئول با بیان اینکه تمامی راههای محور غرب استان باز و در حال تردد است، عنوان کرد: محورهای روستایی بسته و غیر قابل تردد است و پاکسازی آن پس از پاکسازی محورهای اصلی در دستور کار قرار گرفته است.

محمدنژاد تصریح کرد: خوشبختانه در این چند روز به دلیل ساکن بودن تردد در این محورها تصادفی که منجر به خسارت جانی و مالی داشته باشد، نداشتیم.

وی خواستار شد: مردم از سفرهای غیرضروری به تنکابن، نور و چالوس خودداری کنند و رانندگان تریلی و کامیون و ماشینهای سنگین از محورهای فیروزکوه استفاده کنند.

رئیس پلیس راه تاکید کرد: به علت اهمیت این حادثه در غرب استان، در ۴۸ ساعت گذاشته فرمانده نیروی انتظامی استان و معاونان وی به صورت شبانهروزی در محور تنکابن به منظور پاکسازی محور و امداد رسانی و راهنمایی خودروها به یاری پلیس راه آمدند.

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار