امام جمعه كلات:

اخلاص و صداقت شهدا رمز ماندگاری آنان است

امام جمعه كلات گفت: كار براي خدا از ويژگي‌هاي بارز شهدا بود، هدف شهدا پيروي از ولايت و دفاع از خاك ايران اسلامي و رمز ماندگاري آنها اخلاص، صداقت در عمل و کردارشان بود.
کد خبر: ۱۰۸۶۸۵
تاریخ انتشار: ۲۶ مهر ۱۳۹۵ - ۱۳:۳۹ - 17October 2016

به گزارش دفاع پرس از خراسان رضوی، چهارمين يادواره 14 شهيد روستاي قله‌زو از توابع بخش مركزي شهرستان كلات به همت بنیاد شهید و امور ایثارگران و با همکاری ناحیه مقاومت بسیج این شهرستان با حضور خانواده‌هاي شاهد و ایثارگر و مسئولین محلی در مسجد صاحب الزمان (عج) این روستا برگزار شد.

در این مراسم حجت الاسلام صاحبي امام جمعه كلات در سخنانی ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدا اظهار داشت: شهدا مايه افتخار مكتب الهي هستند و كار براي خدا از ويژگي‌هاي بارزشان بود. هدف شهدا پيروي از ولايت و دفاع از خاك ايران اسلامي و رمز ماندگاري آنها اخلاص، صداقت در عمل و کردارشان بود.

وی افزود: برگزاري يادواره شهدا مصداق زنده نگه داشتن راه شهدا و امام خمینی(ره) است.

امام جمعه کلات خاطرنشان کرد: در دوران دفاع مقدس ما در مقابل يك دشمن قرار داشتيم ولی امروز جوانان و نوجوانان ما در مقابل دشمنانی قرار دارند که هدفشان بر روی فکر و اراده آنان معطوف شده است، لذا بايد به فكر خاكريزهای جنگ نرم بود و در این جبهه مقاومت كرد.

وی افزود:كار جوانان امروز در اين عرصه ارزشمندتر و بالاتر است و بايد در اين ميدان از هیچ مبارزه كم نگذاريم چرا كه در دوران دفاع مقدس شهدا از هیچ چیز كم نگذاشتند و به هیچ وجه ميدان جهاد اكبر را خالي نكردند.

گفتنی است این یادواره با عطرافشانی گلزار شهدای 14 شهید روستای قله زو شهرستان کلات توسط مسئولین این شهرستان پایان یافت.

انتهای پیام/
نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار