محمد رضا رهبری:

پرداختن به موضوعات هشت سال دفاع مقدس از واجبات سینمای ما است

بازیگر سینما و تلویزیون گفت: سینمای ایران هنوز آن طور که شایسته است حق دفاع مقدس را ادا نکرده است.
کد خبر: ۱۰۹۷۶
تاریخ انتشار: ۱۷ بهمن ۱۳۹۲ - ۱۰:۳۰ - 06February 2014

پرداختن به موضوعات هشت سال دفاع مقدس از واجبات سینمای ما است

محمد رضا رهبری بازیگر توانمند سینما و تلویزیون در گفتگوی اختصاصی با خبرگزاری دفاع مقدس درباره سینمای جنگ و دفاع مقدس که این روزها با به نمایش درآمدن فیلم «چ» موضوع روز رسانه ها شده است، گفت: در جنگ هشت ساله ای که ما با کشور عراق داشتیم رشادت ها و سلحشوری هایی توسط رزمندگان اسلام شکل گرفت که پرداختن به آن از واجبات سینمای ما است.

 وی با خوب توصیف کردن فیلم چمران و تشکر از ابراهیم حاتمی کیا بابت زحمتی که برای این فیلم کشیده است، اظهار داشت: ابراهیم حاتمی کیا یک برند بسیار معتبربرای سینمای جنگ است، وی در هر فیلمی که به عنوان کارگردان حضور داشته باشد آن فیلم هم به لحاظ تجاری و هم به لحاظ هنری موفق خواهد شد.

رهبری با تاکید بر لزوم توجه به سینمای دفاع مقدس خاطر نشان کرد: سینمای ایران هنوز آن طور که شایسته است حق دفاع مقدس را ادا نکرده است. در جنگی که ما با کشور عراق داشتیم اتفاقات بسیار زیادی افتاده و آدم های بسیاری در این راه جان خود را از دست دادند  که لازم است  به نحو شایسته ای در این باره فیلم ساخته شود.

وی افزود: در مقطعی از زمان سینمای دفاع مقدس فقط محملی شده بود برای اینکه کارگردان های جوان و کسانی که می خواهند فیلم اولشان را بسازند به سینمای دفاع مقدس روی می آورند که این مساله اسیب بزرگی به سینمای دفاع مقدس زد .

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار