محمود پاک نیت:

مردم به سینمای دفاع مقدس خوب و ارزشمند احترام می‌گذارند

بازیگر مطرح سینمای ایران گفت: یکی از محاسن بزرگ این جشنواره حضور کارگردانهای بزرگ در آن است.
کد خبر: ۱۱۱۳۴
تاریخ انتشار: ۲۰ بهمن ۱۳۹۲ - ۱۱:۲۵ - 09February 2014

مردم به سینمای دفاع مقدس خوب و ارزشمند احترام می‌گذارند

محمود پاک نیت، بازیگر توانمند و نام آشنای سینما و تلویزیون در گفتوگوی اختصاصی با خبرگزاری دفاع مقدس گفت: در دوران هشت سال دفاع مقدس اتفاقات بسیار زیادی برای رزمندگان افتاده که هر کدام از این اتفاقها قابلیت تبدیل شدن به یک فیلم سینمایی را دارند.

وی درواکنش به رفتار برخی منتقدان که از مقدس نامیدن جنگ هشت ساله پرهیز میکنند، اظهار داشت: ما جنگ را شروع نکردیم و آغازگر آن نبودیم، عراق جنگ را شروع کرد و ما در مقابل حمله او از خود دفاع کردیم، ما در برابر حمله کشوری از خود دفاع کردیم که همه دنیا از او پشتیبانی میکرد.

پاک نیت تصریح کرد: جنگ هشت ساله ما به این دلیل مقدس است که کسانی که در این جنگ شرکت داشتند از بهترین جوانهای این مملکت بودند و هدف آنها دفاع از مملکت و دین و ناموس این کشور بود. این جوانها هیچگاه به فکر کشورگشایی نبودند و فقط میخواستند از کشور خود دفاع کنند، این دفاع مقدسی که رزمندگان ما داشتند ارزش کار آنها را چند برابر میکند.

وی در مورد استقبال تماشاگران از فیلمهای دفاع مقس گفت: هر فیلمی که خوب باشد و بازیگر و فیلمنامهنویس و کارگردان آن کارشان را به خوبی خوبی انجام داده باشند مورد توجه مردم قرار میگیرد. الان این همه فیلم در جشنواره اکران شده است، اما میبینیم که فیلمهایی مثل «چ» و شیار 143 مورد توجه تماشاگران واقع شده است.

بازیگر مطرح و توانمند سینمای ایران افزود: یکی از محاسن بزرگ این جشنواره حضور کارگردانهای بزرگ در آن است. در این جشنواره همه گروهها و کارگردانها حضور دارند و جوانها در کنار کارگردانان با تجربه، فیلمهای خود را عرضه و با هم رقابت میکنند.

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار