محمود غلامی در گفت‌و‌گو با دفاع مقدس:

دفاع مقدس برگرفته از دیانت و دینداری ملت است/ مسئولان فیلم «شیار ۱۴۳» را به اسکار معرفی کنند

تهیه کننده عرصه سینما و تلویزیون گفت: دوران دفاع مقدس برگرفته از دیانت و دینداری ملت است؛ چرا که اعتقاد، ایمان و تدین سبب شد تا مردم به صورت یکپارچه در مقابل دشمن ایستادگی کنند.
کد خبر: ۱۱۴۱۰
تاریخ انتشار: ۲۳ بهمن ۱۳۹۲ - ۱۳:۰۶ - 12February 2014

دفاع مقدس برگرفته از دیانت و دینداری ملت است/ مسئولان فیلم «شیار ۱۴۳» را به اسکار معرفی کنند

محمود غلامی، تهیه کننده عرصه سینما و تلویزیون در گفتوگو با خبرگزاری دفاع مقدس با بیان اینکه تمامی ارزشهای ما در دوران دفاع مقدس و انقلاب نهفته است، اظهار کرد: انقلاب، جنگ و ایستادگی ملت ایران در مقابل دشمن مهاجم در جنگ برگرفته از دینداری و دیانت ملت و مردم کشورمان است.

وی تصریح کرد: انقلاب و جنگ تمام ارزشهای ملت ایران به شمار میرود و رزمندگان با افتخارآفرینی و حماسه سازی توانستند برگ زرین دیگری را نه تنها در تاریخ ایران، بلکه در سراسر جهان ایجاد کنند و این حماسه جاودان و ماندگار شده است.

نویسنده «حقیقت گمشده» تاکید کرد: دفاع مقدس و انقلاب به عنوان گنجینهای ارزشمند محسوب میشود و جوانان نسل امروز و آینده مانند گنجهای کهن از آن حفاظت و مراقبت کنند.

وی خاطرنشان کرد: ثبت و ماندگاری تاریخ و رویدادهای دفاع مقدس نیازمند ساخت و تولید فیلم و سریال است تا جوانان بتوانند با ارزشها و رخدادهای آن دوران بیشتر آشنا شوند.

این بازیگر عرصه سینما و تلویزیون اذعان داشت: حضور فیلمهایی با رویکرد دفاع مقدس در جشنواره نقش موثری در تشویق و ترویج تولید و ساخت فیلم با این گونه محتوا و رویکرد دارد و با حمایت و تشویق مسئولان مربوطه قطعا سازندگان گرایش بیشتری به ساخت این گونه فیلمها خواهند داشت.

غلامی اظهار کرد: فیلم «شیار ۱۴۳» فوقالعاده زیباست و باید مسئولان این فیلم را که بسیار موفق و مطلوب ارزشهای دفاع مقدس را به تصویر کشیده به اسکار معرفی کنند.

وی تاکید کرد: در کشورهای دیگر برای کشتههای جنگ خود فیلمهای بسیاری میسازند ما هم باید فیلم "شیار ۱۴۳" را به جهانیان نشان دهیم تا بدانند مادران شهدا همچون فرزندانشان قهرمان جنگ هستند و شخصیت و ویژگیهای آنها نیز معرفی شود.

غلامی در پایان گفت: در ساخت فیلمهای دفاع مقدس از اهل فن و متخصص استفاده شود تا ارزشهای دفاع مقدس آن گونه که هست به تصویر کشیده شود.

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار