سردار غلامرضا جلالی:

حضور پرشور ملت در راهپیمایی ۲۲ بهمن معادلات دشمن را به هم می‌ریزد

رئیس سازمان پدافند غیرعامل تاکید کرد: ۲۲ بهمن معادلات دشمن را به هم می‌ریزد و آنان را در رسیدن به اهداف شوم‌شان ناکام خواهد گذاشت.
کد خبر: ۱۱۲۵۸
تاریخ انتشار: ۲۱ بهمن ۱۳۹۲ - ۱۳:۰۸ - 10February 2014

حضور پرشور ملت در راهپیمایی ۲۲ بهمن معادلات دشمن را به هم می‌ریزد

به گزارش خبرگزاری دفاع مقدس، سردار غلامرضا جلالی رئیس سازمان پدافند غیرعامل کشور در پیامی به مناسبت ۲۲ بهمن، با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری که "دههٔفجر در حقیقت مقطع رهایی ملت ایران و آن بخشی از تاریخ ماست که گذشته را از آینده جدا کرده است"، آورده است: ۲۲ بهمن، ماندگار در تاریخ پرفراز و نشیب و ایام پایداری و بالندگی ملت بصیر و دین باورمان و روزهای اوج پیروزی انقلاب اسلامی است که در بهمن ۵۷ با ایثار خون شهدا و مجاهدتهای کم نظیر آحاد مردم نجیب ما شکل گرفته است. دهه فرخنده فجر یادآور خروش مقدس ملت غیور ایران بر علیه ظلم و ستم طاغوت زمان و خلق حماسه­های ماندگار و ایجاد انقلاب و تحولی عظیم در نظام فکری حاکم بر جهان بود که به رهبری بزرگ معمار انقلاب اسلامی ایران، خمینی کبیر(ره) در تاریخ به ثبت رسید.

در ادامه این  پیام آمده است: عصر حاضر، عصر بشر تشنه معنویت و عدالت است؛ معنویت و عدالتی که جز با ظلمستیزی، استقامت و پایداری دست یافتنی نیست. کنار زدن پرده تزویر متکی به زر و زور استکبارجهانی و اذناب داخلی آنان و تجلی و تلالو چهره دلنشین عدالت و آزادی، هنوز به مجاهدت و تلاشی همهجانبه، خستگیناپذیر و توام با بصیرت نیازمند است، امروز با برخوردهای دوگانه داعیهداران دروغین آزادی و عدالت و فرو افتادن نقاب از چهره مزورانه آنان، جهانیان متوجه شدهاند که آزادی و عدالتی که نوید میدهند چیزی بیش از وعدههای پوشالی و ابزاری در خدمت مطامع استعمارگرانه نیست، این بیداری از برکات فجر انقلاب اسلامی است که امید مستضعفان عالم را به حاکمیت و استقرار عدالت بیشتر کرده است.

رئیس سازمان پدافند غیرعامل کشور در پیام خود آورده است: اکنون با قرار گرفتن در چهارمین دهه حیات طیبه انقلاب شکوهمند اسلامی و با نگاهی به گذشته میتوان به وضوح دریافت که نقطه عطف این مجاهدتها، حرکت به سوی حاکمیت ارزشهای اسلامی و ایجاد جامعهای عاری از ظلم و سرسپردگی بوده است.

در خاتمه پیام ضمن دعوت جهت شرکت در راهپیمایی عنوان شده که مسئولیت همگان به ویژه در شرایط فعلی که هجمههایی از دور و نزدیک، نظام اسلامی ما را نشانه گرفته است، تدبیر و رفتار سنجیده در نحوه برخورد با مسائل کشور خصوصا از سوی خواص، تاسی به سیره عملی حضرت امام(ره)، مراقبت مستمر درونی و حرکت هماهنگ و منسجم در خط ولایتفقیه است، مسلماً حضور حماسی مردم در راهپیمایی یومالله ۲۲ بهمن معادلات دشمن را به هم میریزد و آنان را در رسیدن به اهداف شومشان ناکام خواهد گذاشت و دنیا در این روز پرشکوه خواهد دید که زمین ایران اسلامی زیر پای حزبالله و مردم متدین ایران اسلامی میلرزد و یک بار دیگر اعلام وفاداری را به انقلاب اسلامی اعلام خواهند کرد.

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار