محمد کوثری:

در مذاکرات هسته ای باید مثل دوران دفاع مقدس مقتدرانه مقاومت کنیم

مراسم گرامیداشت سالروز عملیات غرورآفرین والفجر8 و روز حفاظت اطلاعات در سپاه با حضور فرمانده نیروی زمینی سپاه و محمد کوثری فرمانده دلاور لشکر27 محمد رسول الله(ص) در دوران دفاع مقدس و نایب رئیس کمیسیون امنیت ملی مجلس شورای اسلامی در ستاد نیروی زمینی سپاه برگزار شد.
کد خبر: ۱۱۲۷۴
تاریخ انتشار: ۲۱ بهمن ۱۳۹۲ - ۱۴:۱۷ - 10February 2014

در مذاکرات هسته ای باید مثل دوران دفاع مقدس مقتدرانه مقاومت کنیم

به گزارش خبرنگار خبرگزاری دفاع مقدس، در این مراسم محمد کوثری از فرماندهان نقشآفرین در فتح فاو به تشریح عملیات والفجر8 پرداخت و نقش حفاظت اطلاعات را در این عملیات سرنوشتساز و بزرگ، بسیار حیاتی خواند؛ وی گفت: در حالیکه بسیاری از فرماندهان ارتش و سپاه به دلیل وسعت و سختی صحنه منطقه عملیات از یک طرف و شرایط دشواری تحریم نسبت به موفقیت عملیات مأیوس بودند، اما رزمندگان اسلام با توکل و توسل به قدرت لایزال الهی و اراده قوی تحت رهبری حکیمانه ولیفقیه زمان حضرت امام خمینی(ره) وارد عمل شدند و با آن عملیات بزرگ، سرنوشت جنگ را به نفع جمهوری اسلامی در عرصه بینالمللی رقم زدند.

محمد کوثری ضمن بیان برخی از تمهیدات بکار رفته در مراحل مختلف عملیات والفجر8، گفت: با توجه به اشراف اطلاعاتی دشمن از طریق هواپیماهای جاسوسی آواکس و سایر منابع اطلاعاتی باید اذعان کرد قسمت عمده پیروزی عملیات والفجر8 مرهون رعایت مسائل حفاظتی از سوی آحاد فرماندهان و رزمندگان سپاه اسلام بود.

نایب رئیس کمیسیون امنیتملی مجلس عبور نزدیک به 2500 نفر رزمنده از عرض بین 500 تا 1300 متری رودخانه متلاطم اروند را چیزی جز امداد غیبی و توکل به خدا و ایمان به راه حضرت امام(ره) برای تحقق اسلام ناب محمدی ندانست و خطاب به مسئولان سیاسی کشور گفت: همه باید متوجه باشند که امنیتشان مرهون جانفشانی های چه کسانی است. 

برادر کوثری افزود: آمریکاییها از این موفقیتهای بزرگ جمهوری اسلامی عصبانی هستند و خشم آنها از این است که با رفتن 70 تا 80 هزار مستشار آمریکایی از ایران، این کشور همچنان روی پای خود ایستاده است و هر روز بیش از پیش متوجه تحقق این کلام امام میشوند که قرن آینده قرن اسلام است و اسلام ابرقدرتها را به خاک ذلت خواهند نشاند.

نایب رئیس کمیسیون امنیت ملی مجلس شورای اسلامی در بخش پایانی سخنان خود ضمن تشریح روند مذاکرات هستهای جمهوری اسلامی گفت: دانش هستهای جمهوری اسلامی ایران محصول توانمندی جوانان متعهد ایرانی است که با تحصیل در دانشگاههای داخل کشور توانستند صنعت هستهای را بومی کنند.

وی افزود : همانگونه که در جنگ نگذاشتیم حتی یک وجب از خاک کشور ما در تصرف دشمن بماند انتظار داریم طبق وصایای بنیانگذار جمهوری اسلامی و توصیه های مقام معظم رهبری در جریان مذاکرات هسته ای نیز ذره ای از خطوط قرمز نظام مقدس اسلامی عقب نشینی صورت نگیرد و مثل دوران دفاع مقدس مقتدرانه دفاع کنیم.

شایان ذکر است، در این مراسم که جمعی از فرماندهان و مسئولین حضور داشتند علاوه بر معرفی الگوهای برتر حفاظتی از سه نرمافزار حفاظتی نیز رونمایی شد.

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار