ایرانبخش در نشست خبری مطرح کرد

استفاده از همه سلایق در کنفرانس بین‌المللی حماسه سیاسی و اقتصادی

رئیس اولین کنفرانس بین‌المللی حماسه سیاسی و اقتصادی در نشست خبری این کنفرانس گفت: سعی کردیم شرایط ورود نخبگان به تحقیقات در عرصه حماسه سیاسی و اقتصادی را فراهم کرده و از همه سلایق و ظرفیت‌های موجود استفاده کنیم.
کد خبر: ۱۱۴۸۴
تاریخ انتشار: ۲۴ بهمن ۱۳۹۲ - ۱۱:۳۲ - 13February 2014

استفاده از همه سلایق در کنفرانس بین‌المللی حماسه سیاسی و اقتصادی

به گزارش خبرگزاری دفاع مقدس، دکتر علیرضا ایرانبخش، رئیس اولین کنفرانس بین المللی حماسه سیاسی و اقتصادی در نشست خبری این کنفرانس ضمن تشکراز سازمان بسیج دانشجویی کشورو هیئت رئیسه دانشگاه آزاد اسلامی به بیان اهداف و رویکردهای این کنفرانس پرداخت و گفت: امام راحل فرمودند دانشگاه مبدا همه تحولات است. از این رو دانشگاهیان در پرتو ولایت بایستی به توسعه و بالندگی کشور کمک کنند.

وی ادامه داد: دانشگاه آزاد اسلامی در جهت تحقق منویات مقام معظم رهبری و توجه به موضوع بیداری اسلامی و توسعه اسلامی، سیاسی و اقتصادی این کنفرانس را با همکاری سازمان بسیج دانشجویی کشور برگزار می کند.

ایرانبخش با اشاره به هدف برگزاری این کنفرانس گفت: سعی کردیم با برگزاری این کنفرانس شرایط ورود نخبگان به تحقیقات در عرصه حماسه سیاسی و اقتصادی را فراهم کنیم و از همه سلایق و ظرفیتهای موجود استفاده کنیم.

وی ادامه داد: نتایج علمی این کنفرانس در اختیار مدیران اجرایی کشور قرار می گیرد تا هم به فرمایشات مقام معظم رهبری لبیک گفته باشیم و هم به تکامل و بالندگی کشور کمک کنیم.

رئیس اولین کنفرانس بین المللی حماسه سیاسی و اقتصادی با اشاره به اینکه استقبال خوبی ا ز این کنفرانس شده است افزود: 4 هزار و 186 مقاله به دبیرخانه کنفرانس از سوی محققین داخلی و خارجی ارسال شده است.

وی ادامه داد: محققین داخلی کشور از دانشگاههای دولتی، آزاد و پژوهشکده ها و محققان برجسته از قارههای اروپا، آسیا، آفریقا و آمریکای لاتین در این همایش شرکت کردند.

ایرانبخش خاطرنشان کرد: از تعداد مقالات رسیده 2 هزار و 129 مقاله پذیرفته شده که 22 مقاله از محققین خارج از کشور است.

وی ادامه داد: کنفرانس بین المللی حماسه سیاسی و اقتصادی از امروز آغاز شده و تا فردابعداز ظهر ادامه دارد.

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار