برگزاری کارگاه‌های تخصصی در حاشیه کنفرانس بین‌المللی حماسه سیاسی و اقتصادی

همزمان با برگزاری اولین کنفرانس بین‌المللی حماسه سیاسی و اقتصادی کارگاه‌های تخصصی با حضور اساتید دانشگاهی به همت سازمان بسیج دانشجویی از امروز برگزار می‌شود.
کد خبر: ۱۱۴۹۶
تاریخ انتشار: ۲۴ بهمن ۱۳۹۲ - ۱۳:۳۹ - 13February 2014

برگزاری کارگاه‌های تخصصی در حاشیه کنفرانس بین‌المللی حماسه سیاسی و اقتصادی

به گزارش خبرگزاری دفاع مقدس، علیرضا ایرانبخش رییس کنفرانس بین المللی حماسه سیاسی واقتصادی با اشاره به برگزاری این کنفرانس از امروز با حضور میهمانان داخلی وخارجی گفت: همزمان با برگزاری این کنفرانس گارگاههای تخصصی مرتبط با آن برگزار میشود.

وی ادامه داد: امروز دو کارگاه با عناوین آشنایی با جرایم حوزه بازار سرمایه یا بورس اوراق بهادار و نقش و فرهنگ سازمانی در ایجاد بهره وری ملی از ساعت ۱۶ تا ۱۸ در کلاسهای شماره چهار و سه سازمان بسیج دانشجویی برگزار میشود.

رییس کنفرانس بین المللی حماسه سیاسی و اقتصادی گفت: اولین کارگاه امروز با حضور استاد فضل علی و کارگاه دوم با حضوردکتر قلیپور استاد دانشگاه تهران برگزار میشود.

ایرانبخش تصریح کرد: ارائه مقالات و سخنرانی و ارائه مقالات پوستر از ساعت ۱۶ تا ۱۸ در این مرکز برگزار میشود.

وی خاطرنشان کرد: در دبیرخانه علمی کنفرانس بین المللی حماسه سیاسی و اقتصادی ۱۹۱ داور از اساتید دانشگاه همکاری کرده که از این تعداد ۱۱ نفر استاد تمام، ۱۶ دانش یار، ۹۸ استاد یار و ۶۶ مربی هستند.

ایرانبخش با اشاره به چاپ مقالات برگزیده کنفرانس بین المللی حماسه سیاسی واقتصادی افزود: از مقالات ارسالی ۴۵۰ مقاله برگزیده در کتابچه مقالات کنفرانس که ۳۵ جلد است به چاپ میرسد و از این تعداد ۱۷۵ مقاله isa و بقیه isc را شامل میشود.

شایان ذکر است، اولین کنفرانس بین المللی حماسه سیاسی و اقتصادی با حضور میهمانان خارجی و جمعی از مسوولان، اساتید دانشگاه ونمایند گان مجلس با همکاری بسیج دانشجویی ودانشگاه آزاد اسلامی واحد رودهن  امروز و فردا در لانه جاسوسی برگزار می شود.

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار