ولایت فقیه نعمتی بی پایان است

سومین گردهمایی سیاسی فرماندهان و کارکنان ستاد منطقه سوم دریایی سپاه با موضوع حماسه سیاسی و تحولات مصر برگزار شد.
کد خبر: ۱۱۵۰
تاریخ انتشار: ۲۳ تير ۱۳۹۲ - ۱۵:۴۴ - 14July 2013

ولایت فقیه نعمتی بی پایان است

به گزارش خبر گزاری دفاع مقدس به نقل از روابط عمومی ندسا، سومین گردهمایی سیاسی فرماندهان و کارکنان ستاد منطقه سوم دریایی سپاه با موضوع حماسه سیاسی و تحولات مصر برگزار شد.

سخنران این برنامه "حسن لارتی" از کارشناسان مسائل سیاسی بود که بخش نخست تحلیل سیاسی خود را به نتایج انتخابات اخیر ریاست جمهوری و شوراها در ایران اختصاص داد و خاطر نشان کرد: حضور هفتاد و دو درصدی مردم در انتخابات نشانه قاطعی بر اعتماد مردم به حاکمیت و نظام اسلامی بود و دسیسه ها و تلاش های مذبوحانه دشمن را با ناکامی و شکست مواجه کرد. وی افزود: یکی از پیام های مهم این حضور حماسی این بود که در عمل نشان داد مردم پای انقلاب وآرمانهای امام (ره) ورهبری ایستاده اند وبه برکت خون شهدا ملت ایران با پرهیز از اختلافات، با هیچ شخص وجریانی عهد واخوت بی قید و شرط نبسته اند. 

لارتی در ادامه به تحولات مصر و سناریوهای احتمالی در پی ساقط شدن حاکمیت اخوانی ها اشاره کرد و گفت: مرسی وحکومت اخوانی در رویکرد حکومتداری چنان عمل کردند که مهمترین جنبش های اجتماعی سیاسی در این کشور را رو درروی خود قرار دادند.

 وی افزود: متأسفانه دولت مرسی به دلیل نداشتن کادر اجرایی قوی و از پیش مهیا شده، نتوانست انتظارات مردم این کشور را که بعضاً از فقر و مشکلات اقتصادی رنج می برند، برآورده نماید و عملاً زمینه را برای چالش و به میدان آمدن مخالفان و دخالت ارتش فراهم ساخت.  

این کارشناس مسائل سیاسی مهمترین مشکل در انقلاب های بیداری اسلامی را نداشتن رهبرو مدیریت واحد و شایسته دانست و خاطر نشان کرد که ولایت فقیه نعمتی بزرگ و بی مانند است که به دلیل غرق بودن در این نعمت قدر و قیمت واقعی آن را به شایستگی درک نمی کنیم.

نظر شما
پربیننده ها