امیر سرتیپ باقری:

فرماندهان باید بحث پیشگیری از وقوع جرم را تکلیف خود بدانند

معاون نیروی انسانی ستاد کل نیروهای مسلح با اشاره به اینکه حفظ نیروی انسانی برای هر سازمانی از اهمیت بالایی برخوردار است، گفت: همه فرماندهان باید بحث پیشگیری از وقوع جرم را تکلیف خود بدانند.
کد خبر: ۱۱۷۳۳
تاریخ انتشار: ۲۸ بهمن ۱۳۹۲ - ۱۰:۵۳ - 17February 2014

فرماندهان باید بحث پیشگیری از وقوع جرم را تکلیف خود بدانند

به گزارش خبرگزاری دفاع مقدس، امیر سرتیپ محمدحسن باقری، معاون نیروی انسانی ستاد کل نیروهای مسلح در همایش پیشگیری از وقوع جرم نیروهای مسلح استان تهران که صبح امروز در ستاد هوانیروز ناجا برگزار شد، اظهار کرد: در بحث پیشگیری از وقوع جرم مهمترین موضوع حفظ نیروی انسانی است.

امیر باقری مهمترین سرمایه هر سازمان را نیروی انسانی آن دانست و عنوان کرد: ما باید برای حفظ سلامت و جان این سرمایه انسانی از هیچ کوششی دریغ نکنیم اما واقعاً برای این سرمایه چقدر برنامهریزی کردهایم.

وی ادامه داد: ما در نیروهای مسلح بالغ بر یک میلیون نفر سرمایه انسانی از جمله کادر و وظیفه داریم.

معاون نیروی انسانی ستاد کل نیروهای مسلح ادامه داد: اقدامات ما در حفظ نیروی سرمایه انسانی بدون شک در محیط بیرونی هم اثرگذار خواهد بود؛ از سوی دیگر چون نیروهای مسلح مسئول حفظ امنیت و آرامش اجتماعی هستند باید در درون خود سالمترین و مناسبترین محیط را داشته باشند. 

وی ادامه داد: آمارها نشان میدهد که محیط نیروهای مسلح محیط سالمی است؛ به خصوص در مقایسه با کشورهای دیگر آمار جرایم ما ناچیز است؛ اما با این وجود باید تلاش کنیم که همین مقدار کم جرم هم نباشد. 

باقری افزود: بر اساس گزارشها بسیاری از خودزنیها و قتلها به دلیل مشکلاتی به وجود آمده که قابل حل بوده است.

وی اظهار کرد: همه فرماندهان باید بحث پیشگیری از وقوع جرم را تکلیف خود بدانند و مسئولان مربوطه آن را اجرایی کنند.

معاون نیروی انسانی ستاد کل نیروهای مسلح در پایان گفت: ما در حوزه وظیفه عمومی در سال ۹۱ و ۹۲ از مجموع حدود ۶۸۰ هزار مشمول ۱۸۰ هزار نفر اعزامی و ۱۰۰ هزار نفر معاف پزشکی داشتهایم.

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار