سرهنگ احمد حسینی:

نقش بنیاد شهید و بنیاد حفظ آثار، در خدمت به ایثارگران قابل تقدیر است

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان قم گفت: بنیاد شهید و بنیاد حفظ آثار و نشر ارزشهای دفاع مقدس هر دو در خط ولایت فقیه هستند و در نشر ارزشهای دفاع مقدس و خدمت به ایثارگران حرکت می‌کنند.
کد خبر: ۱۲۴۶۸
تاریخ انتشار: ۰۶ اسفند ۱۳۹۲ - ۱۶:۳۵ - 25February 2014

نقش بنیاد شهید و بنیاد حفظ آثار، در خدمت به ایثارگران قابل تقدیر است

به گزارش خبرگزاری دفاع مقدس از قم، "سرهنگ احمد حسینی" مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزشهای دفاع مقدس استان قم در دیدار با "سردار سیدجواد هاشمی منفرد" ضمن تبریک انتصاب ایشان به سمت مدیرکل بنیاد شهید اظهار داشت: بنیاد شهید و امور ایثارگران و بنیاد حفظ آثار و نشر ارزشهای دفاع مقدس از هم جدا نیستند و در یک خط که همان خط ولایت فقیه است در حرکت هستند.

مدیرکل حفظ آثار با اشاره به اینکه  بنیاد حفظ آثار و بنیاد شهید میتوانند با همکاری هم خلاءهای موجود در تحقق وظایف و مأموریتها که همانا حفظ آثار و نشر ارزشهای دفاع مقدس و خدمت به جامعه ایثارگران است را از بین ببرند افزود: دو اداره کل با همکاری و همدلی یکدیگر میتوانند به اهداف والاتر و بیشتری دست یابند.

بر پایۀ این گزارش در این دیدار که عصر امروز در دفتر کار مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان برگزارشد سردار سید جواد هاشمی نیز با ابراز امیدواری در جهت تعامل بیشتر بین دو اداره کل اظهار داشت: خداوند را شاکریم که این سعادت را به بنده و آقای حسینی عطا کرد و ما همسنگر و همرزم هستیم.

لازم به ذکر است: سردار سیدجواد هاشمی منفرد، دوشنبه هفته گذشته به سِمت مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان قم منصوب شده است.

نظر شما
پربیننده ها