با حضور سردار نقدی

رزمایش "الی بیت‌المقدس" در استان سمنان برگزار می‏‌شود

رزمایش "الی بیت‌المقدس" با حضور رئیس سازمان بسیج مستضعفین در استان سمنان برگزار می‌‏شود.
کد خبر: ۱۲۲۹۳
تاریخ انتشار: ۰۵ اسفند ۱۳۹۲ - ۰۹:۵۷ - 24February 2014

رزمایش

به گزارش خبرگزاری دفاع مقدس به نقل از فارس، سردار "علی استادحسینی" فرمانده سپاه حضرت قائم آل محمد(عج) اظهار کرد: رزمایش الی بیتالمقدس بسیج در استان سمنان با حضور گردانهای بسیج و با رمز محمد رسولالله(ص) برگزار میشود.

وی افزود: مرحله هفتم دور دوم رزمایشهای الی بیتالمقدس بسیج در استانهای مختلف کشور در روزهای اخیر آغاز شده است و در سمنان نیز در روز جمعه این هفته شاهد برگزاری این رزمایش خواهیم بود.

فرمانده سپاه حضرت قائم آل محمد(عج) استان سمنان هدف از برگزاری این رزمایشها را سازماندهی نیروهای بسیجی و استفاده از توانمندیها و ظرفیتهای موجود، ایجاد آمادگی لازم در نیروهای بسیجی، افزایش روحیه ایثارگری، رزم و شهادت، حفظ انسجام گردانهای بیتالمقدس و ارتقای توانایی و هوشیاری نیروهای بسیجی عنوان کرد.

سردار استادحسینی ادامه داد: در این رزمایش، آموزش و اجرای عملیات تاخیری، پدافند دورادور، پدافند غیرعامل، عملیات تاخت و تاز و ضد هلیبرن، راهپیمایی تاکتیکی شبانه، کنترل معابر وصولی و دفاع از مراکز حساس پیش بینی شده است.

وی تصریح کرد: رزمایش الی بیتالمقدس با حضور سردار "محمدرضا نقدی" رئیس سازمان بسیج مستضعفین در استان سمنان، روز جمعه در اردوگاه قدس سمنان برگزار میشود.

نظر شما
پربیننده ها