سرهنگ فرجی خبر داد

برگزاری رزمایش الی بیت المقدس در خراسان شمالی

معاون عملیات سپاه جوادالائمه(ع) خراسان شمالی از برگزاری رزمایش الی بیت المقدس در تاریخ ۸ و ۹ اسفند در خراسان شمالی خبر داد.
کد خبر: ۱۲۴۲۳
تاریخ انتشار: ۰۶ اسفند ۱۳۹۲ - ۱۱:۲۵ - 25February 2014

برگزاری رزمایش الی بیت المقدس در خراسان شمالی

به گزارش خبرگزاری دفاع مقدس، سرهنگ "اسماعیل فرجی" معاون عملیات سپاه جوادالائمه(ع) خراسان شمالی گفت: رزمایش الی بیت المقدس با شعار "مرزبانان غیور با ولایت تا ظهور"، ۸ و ۹ اسفند ماه در خراسان شمالی اجرا میشود.

وی با بیان اینکه بیش از ۲۰ گردان بیت المقدس و کوثر در این رزمایش شرکت میکنند، افزود: این رزمایش به صورت همزمان در شهرستانهای بجنورد، شیروان، اسفراین، مانه و سملقان، فاروج، جاجرم، گرمه و راز و جرگلان برگزار میشود.

سرهنگ فرجی تصریح کرد: رزمایش الی بیت المقدس در بجنورد، مرکز خراسان شمالی در منطقه عمومی علی آباد اجرا خواهد شد.

معاون عملیات سپاه جوادالائمه (ع) خراسان شمالی بیان کرد: مردمی کردن دفاع و پایان ناپذیری نبرد رزمی، سازماندهی، آموزش، ارتباط مستمر و بکارگیری بسیجیان در تکمیل و توسعه سازمان رزم، ایجاد آمادگی رزمی در گردان بسیج از جمله اهداف برگزاری این رزمایش است.

سرهنگ فرجی افزود: رزمایش الی بیت المقدس به صورت دفاع از کوی و برزن، پدافند غیر عامل، امداد و نجات، مقابله با ناآرامیهای شهری، دفاع از مراکز حساس و مهم، کنترل وصولی و ورودی، اجرای عملیاتهای تاخیری، تاخت و ضد هلیبرن، راهپیمایی تاکتیکی شبانه و برگزاری نشستهای بصیرتی و روشنگری و حلقههای صالحین است.

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار