سردار استادحسینی:

انقلابیون بریده از انقلاب برای کشور تهدید هستند/ در مسائل اعتقادی با غرب مذاکره نمی‌کنیم

فرمانده سپاه قائم آل محمد(عج) استان سمنان گفت: دولتمردان باید بدانند که مردم ما از مبارزه آنها با آمریکا پشتیبانی کامل می‏ کنند؛ بنابراین نباید با سستی و سهل‌انگاری خیال کنند که مردم خسته شده‌اند.
کد خبر: ۱۱۴۳۰
تاریخ انتشار: ۲۳ بهمن ۱۳۹۲ - ۱۲:۵۱ - 12February 2014

انقلابیون بریده از انقلاب برای کشور تهدید هستند/ در مسائل اعتقادی با غرب مذاکره نمی‌کنیم

به گزارش خبرگزاری دفاع مقدس به نقل از روابط عمومی سپاه، سردار "علی استادحسینی" فرمانده سپاه قائم آلمحمد(عج) استان سمنان به مناسبت ایام الله دهه فجر با محوریت "عوامل پیروزی انقلاب اسلامی و ضرورت حضور گسترده در راهپیمایی ۲۲ بهمن" اظهار کرد: ملت سرافراز ایران فراموش نکردند که انقلاب اسلامی تحقق وعده الهی و مصداق بارز آیه کریمه "ان تنصر الله ینصرکم و یثبت اقدامکم" بود.

وی افزود: به راستی چگونه ملتی با دست خالی توانست در برابر رژیمی بایستد که دنیای غرب به سرکردگی آمریکا و انگلیس تا آخرین لحظات از آن حمایت میکردند آیا جز رهبری مقتدرانه امام خمینی (ره) و مقام معظم رهبری (مد ظله العالی) چیز دیگری است.

فرمانده سپاه قائم آل محمد(عج) استان سمنان گفت: انقلاب اسلامی ایران از صدر اسلام تا کنون بی نظیر بوده، چرا که آرزوی همه ائمه ما تشکیل یک حکومت اسلامی است و این انقلاب به دست رهبر کبیر انقلاب ایران به نتیجه رسید.

استادحسینی بیان کرد: برای نخستین بار پس از حکومتی اسلامی که نبی اکرم(ص)، امیرمؤمنان(ع) و امام حسن(ع) برپا کردند، انقلاب ما منجر به تشکیل حکومت اسلامی شد و این بزرگترین معجزه قرن بود؛ چرا که حاصل تمام مبارزات شیعه در طول تاریخ اسلام به پیروزی انقلاب اسلامی ایران به ثمر نشست.

انقلاب اسلامی ایران، انقلابی الهی و دینی است

فرمانده سپاه قائم آل محمد(عج) استان سمنان خاطرنشان کرد: انقلاب ما یک انقلاب الهی و سرمنشأ آن هم وحی الهی است؛ چرا که حضرت امام خمینی (ره) هم یک رهبری الهی بود و به همین دلیل انقلاب ما با انقلابهای دیگر کشورها فرق دارد.

استادحسینی با اشاره به اینکه انقلابهای دنیا با محوریت اقتصاد و سیاسی شکل گرفت، افزود: تنها انقلاب اسلامی ایران بود که برای اجرای احکام الهی تشکیل شد.

وی ادامه داد: حضرت امام خمینی(ره) در اوایل قیام خود انگیزه این انقلاب را زمینهسازی برای انقلاب جهانی حضرت مهدی (عج) عنوان کرد، انقلاب اسلامی ایران در حقیقت ادامه همان انقلاب پیامبر(ص) است؛ چرا که در حال حاضر تنها حکومتی که داعیه به ثمر رساندن این انقلاب است، انقلاب اسلامی است.

فرمانده سپاه قائم آل محمد(عج) استان سمنان گفت: مهمترین اصل در پیروزی انقلاب را رهبری الهی و خردمندانه حضرت امام خمینی(ره) بود و در حقیقت نقش برتر رهبری ولی فقیه به عنوان ادامه ولایت انبیاء و ائمه معصوم به رخ جهانیان کشیده شد.

استادحسینی دومین عامل در پیروزی انقلاب اسلامی را ایمان مردم ما را در قیاس با سایر انقلابیون جهان عنوان کرد و افزود: تفاوت مهم انقلاب ما با سایر انقلابهای جهان این بود که پس از پیروزی انقلاب ۹۸ درصد مردم در انتخابات به جمهوری اسلامی رأی مثبت دادند و خواهان برقراری جمهوری شدند.

وی سومین عامل در پیروزی انقلاب را تفاوت وحدت مستحکم بین همه مردم انقلاب بود که همه یکصدا خواهان سرنگونی نظام شاهنشاهی بودند و این وحدت کلمه را حضرت امام خمینی(ره) با رهبری هوشمندانه خود در میان مردم ایجاد کردند.

نداشتن رهبری الهی عامل انحراف انقلابهای دیگر است

فرمانده سپاه قائم آل محمد(عج) استان سمنان گفت: نداشتن رهبری الهی باعث شد تا انقلابهای دیگر جهان به سرعت از مسیر خود منحرف شده و به دامان استکبار بیفتند ولو این که هزاران نفر در راه انقلاب کشته شوند.

استادحسینی بیان کرد: انقلاب اسلامی ایران زمانی که جرقه انقلاب زده شد، تاکنون نقش رهبر الهی که همان ولی فقیه است به مانند یک شاخص جلوه پیدا کرده و نسلهای انقلاب باید بدانند که مهمترین عامل پیروزی انقلاب رهبری است، که باعث بقای انقلاب شده است.

وی ادامه داد: استکبار و دشمنان انقلاب نیز این مسأله را قبول دارند؛ چرا که تمام هجمه خود را به سمت این ستون خیمه انقلاب یعنی رهبری و ولایت فقیه متمرکز کرده است.

فرمانده سپاه قائم آل محمد(عج) استان سمنان گفت: تبعیتپذیری مردم از رهبری باعث پیروزی انقلاب، بقای انقلاب و پیروزی ایران در دوران ۸ سال دفاع مقدس بوده است.

استاد حسینی افزود: اگر این تبعیتپذیری ادامه یابد و ما ثابت قدم باشیم، قطعاً این انقلاب را به دست با کفایت امام زمان(عج) خواهیم سپرد.

وی بیان کرد: کشورهایی که در این سالها انقلاب کردهاند، نداشتن ولی فقیه باعث ایجاد انحراف در انقلابهای آنها شده و استکبار انقلاب آنها را مصادره کرده است.

فرمانده سپاه قائم آل محمد(عج) استان سمنان ادامه داد: نقش رهبری در همه انقلابها بسیار مهم است؛ چرا که در انقلاب ما نقش بیبدیل رهبری الهی باعث تداوم انقلاب شده، مسلم است که عنایت حضرت ولیعصر(عج) پشت و پناه این انقلاب و این رهبری دینی است.

استادحسینی خاطرنشان کرد: هیچ انقلابی را تا کنون دشمن خارجی نتوانسته است از بین ببرد، ما باید از آن روزی بترسیم که در ایمان ما سستی و رخوت ایجاد شود، یعنی هر جا که مردم بر ایمان خود پافشاری کردند، مبارزه آنها با پیروزی همراه بوده و هر جا هم که سستی کردند، خطر ایجاد شده است.

وی گفت: تجربه نشان داده که دشمنان خارجی نمیتوانند خطری برای انقلاب ما باشند؛ چرا که در دوران ۸ سال دفاع مقدس همه این دشمنان دست به دست هم دادند تا بتوانند انقلاب ما را از بین ببرند و نظام ما را ساقط کنند، اما یک وجب از خاک ما را نتوانستند اشغال کنند.

فرمانده سپاه قائم آل محمد(عج) استان سمنان  افزود: در بعد داخلی نیروهایی جزء انقلابیون بودند و سالها در کنار نظام مشغول خدمت و فعالیت بودند، ولی در ادامه راه کم آوردند و در امتحانها و آزمایشات مختلف مردود شدند، اینها خطراتی هستند که نظام را تهدید می کنند.

استاد حسینی ادامه داد: افرادی که روزی انقلابی بودند و داعیه در خط امام راحل و شعار مبارزه با آمریکا را سر میدادند، امروز بریدهاند و میخواهند برای دشمن فرش قرمز پهن کنند، بنابراین اگر ما با توکل به خدا از ولی فقیه تبعیت کنیم به ما آسیبی نخواهد رسید.

وی افزود: وجود امام خمینی(ره) و رهبری ایشان بزرگترین نعمتی بود که خداوند متعال به ما عطا کرد که با نهضت خود جلوی بسیاری از مفاسد، انحرافات و خونریزیها را گرفت و عظمت این نعمت را در مقایسه انقلاب خودمان با دیگر انقلابهای منطقه که مردم مسلمان آن به پا خواستهاند، میتوان مشاهده کرد.

فرمانده سپاه قائم آل محمد(عج) استان سمنان گفت: باید خداوند را شاکر باشیم که ما در مسیر و مذهبی قرار داریم که به برکت امام خمینی(ره) طریقه صحیح زندگی اجتماعی و شیوه مؤثر مبارزه با ترفندهای مختلف دشمنان را به ما آموخت.

ملت ایران هراسی از هیچ توفان سیلآسای دشمن ندارد

استادحسینی تصریح کرد: تجربه ایستادگی، مقاومت و پایداری ملت بزرگ ایران در دورانی بیش از سه دهه نشان داده است، که ملت ایران هراسی از هیچ توفان سیلآسای دشمن نخواهند داشت.

وی ادامه داد: ما باید از آن روزی بترسیم که در ایمان ما سستی ایجاد شود؛ چرا که دشمن بیشترین فعالیت خود را روی این مسأله متمرکز کرده تا ایمان مردم را سست و ضعیف کند و دشمن در حال حاضر از طریق جنگ نرم وارد میدان مبارزه شده میخواهد ایمان و توکل به خدا، ارزشها و شهدا را از ما بگیرد.

فرمانده سپاه قائم آل محمد(عج) استان سمنان افزود: باید تمام تلاشمان را بکنیم تا از ارزشها پاسداری کرده و از خط اصلی انقلاب فاصله نگیریم که در غیر این صورت خطر انحراف انقلاب ما را تهدید خواهد کرد. اگر پایبند به اصول باشیم و ایمان، توکل به خدا و تبعیت از رهبری را سرلوحه همه امور خود قرار دهیم آنگاه خواهیم دید که به فرموده امام خمینی(ره) آمریکا هیچ غلطی نخواهد کرد.

استادحسینی گفت: امروز دشمن با همه توان خود برای مردم و نظام ما عربدهکشی می کند. نظام سلطه که در رأس آن آمریکاست، دچار این توهم شده است که با توجه به مذاکره ایران با آمریکا بر سر مسائل هستهای ما حاضر هستیم که سر مسائل اعتقادی هم با آنها مذاکره کنیم، اما این طور نیست.

حضور آگاهانه ملت در ۲۲ بهمن پاسخ دندانشکن به یاوه گوییهای استکبار بود

وی تصریح کرد: حضور آگاهانه و با بصیرت مردم در روز ۲۲ بهمن و شرکت در راهپیمایی امسال پاسخ دندان شکنی برای عربده کشیها و یاوه گوییهای آمریکا بود.

فرمانده سپاه قائم آل محمد(عج) استان سمنان خاطر نشان کرد: دولتمردان باید بدانند که مردم ما از مبارزه آنها با آمریکا پشتیبانی کامل می کنند؛ بنابراین نباید با سستی و سهلانگاری خیال کنند که مردم خسته شدهاند. بیست و دوم بهمن ماه هر سال یادآور خاطره به ثمر نشستن پایمردی و جانفشانی بزرگ ملتی است که با اطاعت از رهبری و رهنمودهای برخاسته از اسلام ناب خمینی کبیر است.

استاد حسینی افزود: امروز چشم جهانیان به انقلاب ایران اسلامی و پیشرفتهای روز افزون مادی و معنوی آن خیره شده است، ملت بزرگ ایران همچنان با عهد و پیمان خود با اسلام و آرمان های امام(ره) و رهنمودهای رهبری معظم انقلاب پایبندند و همواره با وحدت کلمه خود انقلاب را به جلو بردهاند.

وی بیان کرد: امروزه اعتماد به لبخند دشمن بزرگترین ضربه را به ما وارد خواهد کرد و مردم ما با حضور خود در راهپیمایی ۲۲ بهمن به همه دشمنان داخلی و خارجی نشان دادیم که ذرهای از ادامه راه امام خمینی(ره) و پشتیبانی از ولایت فقیه کوتاه نخواهند آمد.

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار