با حضور سردار گلعلی بابایی

آیین رونمایی از کتاب - سالنامه جبهه فرهنگی انقلاب اسلامی برگزار شد

آیین رونمایی از کتاب - سالنامه جبهه فرهنگی انقلاب اسلامی بعدازظهر امروز با حضور رئیس سازمان هنری و ادبیات دفاع مقدس و خانواده شهیدان هادی باغبانی و علیرضا ستاری در سازمان هنری رسانه ای اوج برگزار شد.
کد خبر: ۱۲۴۷۸
تاریخ انتشار: ۰۶ اسفند ۱۳۹۲ - ۱۷:۲۳ - 25February 2014

آیین رونمایی از کتاب - سالنامه جبهه فرهنگی انقلاب اسلامی برگزار شد

به گزارش خبرگزاری دفاع مقدس، آیین رونمایی از کتاب- سالنامه جبهه فرهنگی انقلاب اسلامی بعدازظهر امروز با حضور سردار گلعلی بابایی رئیس سازمان هنری و ادبیات دفاع مقدس، مهرداد بذرپاش نماینده مجلس شورای اسلامی و جمعی از خانواده شهدا از جمله خانواده شهید هادی باغبانی و شهید علیرضا ستاری آخرین شهید فتنه در سازمان هنری رسانه ای اوج برگزار شد.

حسینی مسئول موسسه روشنا به عنوان اولین سخنران این مراسم اظهار داشت: انقلاب اسلامی، ماهیت فرهنگی دارد که باید بعد از انقلاب اسلامی بعد فرهنگی آن پررنگتر دیده شود.

وی افزود: روزی که احمدی روشن شهید شد، طراحان گرافیکی انقلاب اسلامی دغدغه پیدا کردند تا کاری انجام دهند. طرحی کمتر از 24 ساعت در خصوص این شهید بزرگوار ارائه شد که به عنوان تصویر روز خبرگزاری رویترز انتخاب شد.

حسینی با اشاره به کتاب - سالنامه جبهه فرهنگی انقلاب اسلامی بیان کرد: در این سالنامه شخصیتهای انقلابی معرفی می شوند. در واقع یک دائرةالمعارف عملیاتی بزرگ است. 3 هزار مدخل نیز از موسسه جبهه فرهنگی در آن آورده شده است. همچنین در ابتدای سال 93 نیز یک سایت در فضای جبهه فرهنگی انقلاب  بروز خواهد شد.

در ادامه، حبیب احمدزاده نویسنده دفاع مقدس با بیان اینکه ما هیچ نقطه و هیچ فردی از جهان هستی را نباید خارج از رحمت الهی بدانیم، گفت: اگر غیر از این باشد کوچک شمردن دین محسوب می شود.

وی افزود: باید از طریق فرهنگی در دیگر افراد نفوذ کنیم و اگر تاکنون در این کار موفق نبودهایم، به دلیل نداشتن مهارت کافی برای تاثیر گذاری است.

احمدزاده تصریح کرد: باید مانند دوران جنگ آسیب شناسی کرد و دید که کجای کار دچار مشکل شده ایم. امروز به جای اینکه در عمل صالح الگو باشیم، در صدد تخریب دیگران هستیم در حالی که نباید این طور باشد.

این نویسنده دفاع مقدس اظهار کرد: تجربیات انقلاب اسلامی ثابت می کند که با پایبندی به شعارها و عمل کردن به آنها می توانیم برای دیگران الگو باشیم.

وی با اشاره به اقدام مریلا زارعی و بابک حمیدیان در جشنواره فیلم فجر گفت: این اقدام برای تقدیر از مادر شهدا از سایر اتفاقات فیلم فجر تاثیرگذارتر بود زیرا آنها کاری کردند که از وجود و قلب آنها سرچشمه گرفته بود.

احمدزاده ادامه داد: ما امروز زیر آتش توپخانه خودی قرار داریم. اما با عمل به جا و صحیح می توانیم الگویی برای دیگران باشیم. باید سلیقههای مختلف را کنار هم قرار داد تا شرایط بهتری ایجاد شود.

در ادامه این مراسم با حضور گلعلی بابایی رئیس سازمان هنری و ادبیات دفاع مقدس، مهرداد بذرپاش نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی و حمید احمدزاده نویسنده دفاع مقدس از مسئولین برنامه تلویزیونی ثریا، سازمان هنری اجتماعی اوج به خاطر پوسترهای صداقت آمریکایی و نماینده دفتر جبهه مردمی انقلاب اسلامی برای تولید موسیقی مرگ بر آمریکا تقدیر شد.

همچنین خانوادههای شهید باغبانی، شهید ستاری آخرین شهید فتنه و فرزند مرحوم فردی نیز تقدیر شدند.

در ادامه مادر شهید ستاری گفت: پس از جنگ، توقع نمی رفت شهادتی این چنین وجود داشته باشد. من از همه رسانه ها توقع دارم شهادت این بچهها را که خالصانه برای دفاع از مملکت و سرزمین و ولایت به این مقام رسیدند جهانی کنند و باورهای یک سری از جوانان را از بین نبرند.

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار