امیر اسماعیلی از مواضع پدافندی سایت هسته‌ای فردو بازدید کرد

فرمانده قرارگاه پدافند هوایی خاتم‌الانبیاء(ص)‌ از مواضع پدافندی سایت هسته‌ای فردو بازدید و در جریان میزان آمادگی این سایت قرار گرفت.
کد خبر: ۱۳۲۰
تاریخ انتشار: ۳۰ تير ۱۳۹۲ - ۱۴:۵۰ - 21July 2013

امیر اسماعیلی از مواضع پدافندی سایت هسته‌ای فردو بازدید کرد

به گزارش خبرگزاری دفاع مقدس ،سومین محفل انس با قرآن کریم قرارگاه پدافند هوایی خاتمالانبیاء(ص) با حضور امیر سرتیپ فرزاد اسماعیلی فرمانده این قرارگاه و حجتالاسلام والمسلمین محمدعلی انصاری رئیس اداره عقیدتی سیاسی این قرارگاه در گروه پدافند هوایی حضرت معصومه(س) برگزار شد.
 
رئیس اداره عقیدتی سیاسی قرارگاه پدافند هوایی خاتمالانبیاء(ص) در ابتدای این مراسم گفت: خدا را شاکریم که در روزهای بهار قرآن و ایام ضیافت الهی که از ارزشمندترین روزهای سال است توفیق داریم که در محضر قرآن هستیم و به آیات دلنشین این کتاب هدایت گوش جان میدهیم.
 
انصاری اضافه کرد: اگر همه فکر و اندیشهها قرآنی باشد آن وقت میتوانیم افتخار کنیم که ما به درستی علاقهمند به قرآن هستیم.
 
وی تصریح کرد: خداوند متعال در قرآن راه نجات بشر و راه سود بردن انسان را ایمان و عمل صالح معرفی کرده است و در این بازار تجارت دنیای فانی همه زیانکارند مگر کسانی که ایمان داشته و عمل صالح انجام میدهند.
 
در ادامه این مراسم، امیر سرتیپ فرزاد اسماعیلی فرمانده قرارگاه پدافند هوایی خاتمالانبیاء(ص) نیز گفت: بحمدالله امروز قرارگاه پدافند هوایی به لحاظ توانایی رزمی در آمادگی کامل به سر میبرد و با همت و تلاش سامانه عقیدتی سیاسی آمادگی معنوی و روحی کارکنان نیز در سطح مطلوبی قرار دارد.
 
فرمانده قرارگاه پدافند هوایی خاتمالانبیاء(ص) پیش از حضور در این مراسم، از مواضع پدافندی سایت فردو بازدید کرد و در جریان میزان آمادگی این سایت قرار گرفت.
 

نظر شما
پربیننده ها