سردار جزایری در گفت‌وگو با خبرگزاری دفاع مقدس:

راهیان نور یک پدیده ابتکاری در انتقال فرهنگ دفاع مقدس است

معاون ستاد کل نیروهای مسلح، راهیان نور را یکی از بهترین پدیده‌ها در امر انتقال ارزش‌ها و فرهنگ دفاع مقدس به نسل امروز دانست.
کد خبر: ۱۳۴۷۶
تاریخ انتشار: ۱۹ اسفند ۱۳۹۲ - ۱۰:۲۶ - 10March 2014

راهیان نور یک پدیده ابتکاری در انتقال فرهنگ دفاع مقدس است

سردار سرتیپ پاسدار "سید مسعود جزایری" معاون امور بسیج و فرهنگ دفاعی ستاد کل نیروهای مسلح، در گفتوگوی اختصاصی با خبرنگار اعزامی  خبرگزاری دفاع مقدس به مناطق عملیاتی جنوب کشور، در خصوص نقش راهیان نور در انتقال فرهنگ دفاع مقدس به نسل امروز اظهار کرد: راهیان نور یک پدیده ابتکاری و بی نظیر در انتقال ارزشها و فرهنگ دفاع مقدس به ویژه نسل امروز و فرداست؛ در سالهای اخیر نیز شاهد تأثیرگذاری راهیان نور بر جامعه بودهایم.

وی در بیان احساس خود از حضور در یادمان عملیاتهای دفاع مقدس گفت: شهدا ما را برای زیارت دعوت کردهاند و این احساس وصفناپذیر است. حضور در مناطق جنگی، حضوری معنوی است که یاد و خاطره دوستان و رزمندهها را بار دیگر به عینه میبینیم.

معاون ستاد کل نیروهای مسلح با اشاره به اینکه حضور در این سرزمینها یک توفیق است، افزود: راهیان نور صرفاً به معنای سفری گردشگری و دیدن منطقهای که در آن جنگی رخ داده نیست؛ اگر چه این موضوع نیز مهم است، اما به نظر میرسد دعوتنامه این سفر را خود شهدا دادهاند.

نظر شما
پربیننده ها