سردار جزایری در گفت‌وگو با دفاع مقدس:

دشمن می‌خواهد دفاع مقدس را از ذهن و ذائقه ما خارج کند

معاون امور بسیج و فرهنگ دفاعی ستاد کل نیروهای مسلح گفت: دفاع مقدس قطعاً یکی از فرازهای بزرگ و بی نظیر انقلاب اسلامی است که دشمن می خواهد این فرازها را از ذهن و ذائقه ما خارج کند.
کد خبر: ۱۳۲۷۳
تاریخ انتشار: ۱۷ اسفند ۱۳۹۲ - ۱۰:۵۸ - 08March 2014

دشمن می‌خواهد دفاع مقدس را از  ذهن و ذائقه ما خارج کند

به گزارش خبرنگار اعزامی خبرگزاری دفاع مقدس به مناطق راهیان نور جنوب، دقایقی پیش سردار سید مسعود جزایری معاون امور بسیج و فرهنگ دفاعی ستاد کل نیروهای مسلح، امیر نامی جانشین بنیاد حفظ آثار و نشر ارزشهای دفاع مقدس و سرهنگ نادر ادیبی مسئول ستاد مرکزی راهیان نور کشور از یادمان فتح المبین بازدید کردند.

در این بازدید سردار جزایری در پاسخ به سوال خبرنگار دفاع مقدس مبنی بر اینکه چگونه میتوان با وجود جنگ نرم دشمن فرهنگ دفاع مقدس را به نسل جوان امروز انتقال داد، اظهار کرد: دشمن در جنگ نرم تلاش می کند تا داشتههای ما را از بین ببرد و بزرگترین هدف دشمن تمدن و فرهنگ زدایی از این مرزو بوم است.

معاون امور بسیج و فرهنگ دفاعی ستاد کل نیروهای مسلح افزود: دفاع مقدس قطعاً یکی از فرازهای بزرگ و بی نظیر انقلاب اسلامی است که دشمن می خواهد این فرازها را از  ذهن و ذائقه ما خارج کند.

سردار جزایری با عظیم خواندن مجاهدت جوانان در هشت دفاع مقدس، تاکید کرد: انتقال ارزشهای دفاع مقدس می تواند به عنوان سنگر بسیار بزرگی در برابر تهاجمات دشمن عمل کند و قطعاً یکی از راه های مقابله با جنگ نرم و به بروز و ظهور رساندن واقعه دفاع مقدس است.

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار