سردار سلیمانی مطرح کرد

آموزش ۴ هزار نفر برای مدیریت کاروان‌های راهیان نور

دبیر قرارگاه مرکزی راهیان نور کشور گفت: تاکنون ۴ هزار و سیصد نفر در قم دوره تخصصی آموزش مدیریت کاروان های راهیان نور را گذرانده‌اند.
کد خبر: ۱۲۲۵۲
تاریخ انتشار: ۰۴ اسفند ۱۳۹۲ - ۱۵:۲۰ - 23February 2014

آموزش ۴ هزار نفر برای مدیریت کاروان‌های راهیان نور

به گزارش خبرگزاری دفاع مقدس، سردار یعقوب سلیمانی دبیر قرارگاه مرکزی راهیان نور در مراسم اختتامیه دوره تخصصی آموزش مدیریت کاروانهای راهیان نور در قم افزود: طی سالهای گذشته نیز بیش از ۳۰ هزار نفر در سراسر کشور آموزش عمومی و مقدماتی مدیر کاروانهای راهیان نور را نیز پشت سر گذاشتهاند.

سردار سلیمانی با اشاره به اینکه برگزاری این دوره به هرچه بهتر و مفیدتر برگزار شدن اردوهای راهیان نور کمک میکند، گفت: برگزاری این دورهها باعث شده که سفرهای نور هم از لحاظ کاربردی و هم از لحاظ ایمنی در سطح بالاتری نسبت به سالهای گذشته برگزار شود.

وی با بیان اینکه بسیجیان در این دورهها آموزشهایی از قبیل ایمنی، علوم اجتماعی، ارتباطات و تربیتی را با زیرفصلهای مربوطه میگذرانند، خاطرنشان کرد: مدیران کاروانهای راهیان نور باید بتوانند در راستای جذب حداکثری، برنامهریزی صحیح و مواقع بحران احتمالی وظیفه خود را به خوبی انجام دهند و در این زمینهها ایفای نقش کنند.

دبیر قرارگاه مرکزی راهیان نور با در ادامه با تشریح اهمیت سفرهای راهیان نور پرداخت و گفت: سال گذشته از ۳۶ ملیت در مناطق عملیاتی دفاع مقدس حضور پیدا کردند.

سلیمانی همچنین اظهار کرد: در زمینه زیرساختها و ایمنی، اقدامات گستردهای انجام شده و علاوه بر ۶۰۰ دستگاه اتوبوسی که برای کاروانها در نظر گرفته شده است، سعی شده در مسیرهایی که امکان آن فراهم است از قطار بهره برد.

این دوره به مدت چهار روز در اردوگاه ولایت قم برگزار شد.

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار