رئیس مرکز اسناد و تحقیقات دفاع مقدس سپاه:

راوی نویسان دفاع مقدس همچنان به عهد قلم پایبند هستند

با گذشت بیش از 25 سال از پایان جنگ تحمیلی عده ای که راوی نویس و تاریخ نویس بودند و در کنار فرماندهان آثار گرانمایه ای در رابطه با دفاع مقدس جمع آوری می کردند، همچنان به عهد قلم خود پایبند ماندند.
کد خبر: ۱۳۶۵۱
تاریخ انتشار: ۲۰ اسفند ۱۳۹۲ - ۱۵:۵۷ - 11March 2014

راوی نویسان دفاع مقدس همچنان به عهد قلم پایبند هستند

به گزارش خبرنگار خبرگزاری دفاع مقدس؛ دکتر حسین اردستانی رئیس مرکز اسناد و تحقیقات دفاع مقدس سپاه در مراسم تجلیل از نویسندگان، مدیران و پژوهشگران این مرکز که امروز برگزار شد، با اشاره به اینکه راوی نویسان دوران دفاع مقدس آثار با ارزشی در رابطه با جنگ تحمیلی بر جای گذاشتند که آثار بهتری هم در آینده منتشر می شود، گفت: عرصه جنگ تحمیلی هنر و مدیریت جدیدی بوجود آورد که انقلاب اسلامی در آن بازتاب یافته است به عبارت دیگر انقلابی که در سال ۵۷ روی داد در دفاع مقدس غنا و تعمیق یافت.

وی جان مرکز اسناد را خانواده شهدا دانست و افزود: بیش از هر جایی باید مراسم های تکریم و تجلیل در حوزه دفاع مقدس صورت گیرد البته در حوزه کتاب صورت می گیرد اما در سایر بخش های مرتبط با دفاع مقدس کمتر انجام می شود.

در ادامه از مادر شهیدان علی فتحی و تقی رضوانی که به عنوان راوی مرکز اسناد و تحقیقات دفاع مقدس سپاه در دوران جنگ تحمیلی به شهادت رسیدند، تجلیل به عمل آمد.

همچنین از محمد حسین جولایی نویسنده کتاب پیوند شهید باقری، یحیی نیازی مولف جاده استراتژیک فاو ـ بصره، محمد الله یاری بابت کتاب پاوه در جنگ، حسین علایی به جهت کتاب روند جنگ ایران و عراق، سعید سرمدی به دلیل کتاب لشکر ۱۷ علی بن ابی طالب(ع) و تعداد دیگری از نویسندگان و مولفان این مرکز مورد تجلیل و تقدیر قرار گرفتند.

 

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار