امیر نامی:

راهیان نور اقدامی ارزشمند برای ترویج فرهنگ ایثار و پایمردی است

جانشین رئیس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس بازدید مردم از سرزمین‌های نور را اقدامی ارزشمند برای انتقال ارزش‌های دفاع مقدس و ترویج فرهنگ ایثار، شهادت و پایمردی دانست.
کد خبر: ۱۴۱۲۴
تاریخ انتشار: ۲۶ اسفند ۱۳۹۲ - ۱۲:۰۲ - 17March 2014

راهیان نور اقدامی ارزشمند برای ترویج فرهنگ ایثار و پایمردی است

به گزارش خبرگزاری دفاع مقدس، امیر "محمدحسن نامی" جانشین رئیس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزشهای دفاع مقدس در دیدار با "ابراهیم رضایی بابادی" استاندار کرمانشاه با بیان اینکه انتصاب رضایی بابادی به مسئولیت قرارگاه سازندگی مرکز فرهنگی دفاع مقدس کرمانشاه به جهت سابقه درخشان ایشان است، اظهار کرد: استانهای خوزستان، ایلام، کرمانشاه، کردستان و آذربایجان غربی از استانهایی بودند که با جنگ مستقیم درگیر بودند و به این استانها خسارتهای بسیاری وارد آمد.

وی افزود: امسال برای ایام نوروز پیشبینی میشود ۲ تا سه میلیون نفر از مناطق عملیاتی دفاع مقدس بازدید کنند. همچنین در سال 92 بیش از ۴ میلیون نفر از این مناطق دیدن کردند.

وی در پایان، بازدید و مشاهده مردم از سرزمینهای نور را اقدامی ارزشمند برای انتقال ارزشهای دفاع مقدس و ترویج فرهنگ ایثار، شهادت و پایمردی دانست.

همچنین در این دیدار حکم انتصاب رضایی بابادی استاندار کرمانشاه به عنوان فرمانده قرارگاه سازندگی مرکز فرهنگی دفاع مقدس استان کرمانشاه از سوی سرتیپ بسیجی دکتر "بهمن کارگر" رئیس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزشهای دفاع مقدس کشور ابلاغ و قرائت شد.

نظر شما
پربیننده ها