امیر نامی:

راهیان نور بزرگترین اجتماع فرهنگی در نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران است

جانشین رئیس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس گفت:‌ یکی از نگرانی‌های مقام معظم رهبری هجمه فرهنگی است که بهترین راه مقابله با آن دفاع فرهنگی است.
کد خبر: ۱۴۱۶۱
تاریخ انتشار: ۲۷ اسفند ۱۳۹۲ - ۰۸:۳۲ - 18March 2014

راهیان نور بزرگترین اجتماع فرهنگی در نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران است

به گزارش خبرگزاری دفاع مقدس از کرمانشاه، امیر "محمدحسن نامی" جانشین رئیس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزشهای دفاع مقدس با حضور و بازدید از مرکز فرهنگی دفاع مقدس استان کرمانشاه در جلسهای با حضور مدیرکل و کارکنان اداره کل حفظ آثار و نشر ارزشهای دفاع مقدس استان کرمانشاه با بیان رشادتها و حماسههای مردم غیور و ولایتمدار استان کرمانشاه اظهار کرد: دفاع مقدس ما تکرار حرکت عاشوراست و استراتژی ما باید استراتژی عاشورایی باشد.

جانشین رئیس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزشهای دفاع مقدس بیان کرد: یکی از نگرانیهای مقم معظم رهبری هجوم فرهنگی است که بهترین راه مقابله با آن دفاع فرهنگی است.

امیر نامی گفت: با دفاع فرهنگی برگرفته از فرهنگ و ارزشهای دفاع مقدس میتوان هجوم فرهنگی استکبار و صهیونیست را درهم شکست.

وی افزود: همه پیشرفتهای نظام جمهوری اسلامی از برکت دفاع مقدس است و وظیفه ما این است فرهنگ جهاد و شهادت که اوج آن 8 سال دفاع مقدس است را نشر و ترویج بدهیم و در این راه از شهدا استعانت داشته باشیم.

جانشین رئیس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزشهای دفاع مقدس در ادامه خاطرنشان کرد: برنامههای متنوع فرهنگی بر اساس فرهنگ عاشورا برنامه ریزی و انجام شود.

وی تاکید کرد: راهیان نور بزرگترین اجتماع فرهنگی در نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران است که با استقبال بینظیر ملت شریف ایران و دیگر آزادیخواهان جهان مواجه شده است.

امیر نامی در پایان با بیان اینکه یادمانهای مناطق عملیاتی استان کرمانشاه باید فعالتر از همیشه باشد، گفت: پادگان ابوذر که به فرمایش مقم معظم رهبری، دو کوهه غرب نام نهاده شده است باید احیا و گسترش یابد.

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار