امیر محمدحسن نامی در گفت‌و‌گو با خبرگزاری دفاع مقدس تشریح کرد

باید با نرم افزار‌ها و بازی‌های رایانه‌ای افتخارات انقلاب اسلامی را نمایش دهیم

جانشین بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس گفت: دفاع مربوط به سال‌های جنگ تحمیلی نبود و هنوز ادامه دارد. در واقع آمریکا و استکبار سال‌هاست که با ما در حال ستیز هستند و به همین خاطر دفاع از ارزش‌ها ادامه دارد.
کد خبر: ۱۱۱۵۴
تاریخ انتشار: ۲۰ بهمن ۱۳۹۲ - ۱۱:۳۰ - 09February 2014

باید با نرم افزار‌ها و بازی‌های رایانه‌ای افتخارات انقلاب اسلامی را نمایش دهیم

"امیر محمدحسن نامی" جانشین بنیاد حفظ آثار و نشر ارزشهای دفاع مقدس در گفتوگو با خبرگزاری دفاع مقدس گفت: دفاع مربوط به سالهای جنگ تحمیلی نبود و هنوز ادامه دارد. در واقع آمریکا و استکبار سالهاست که با ما در حال ستیز هستند و به همین خاطر دفاع از ارزشها ادامه دارد.

وی با اشاره به تاسیس سازمان سینمایی بنیاد حفظ آثار و نشر ارزشهای دفاع مقدس تصریح کرد: این سازمان ضروری را ایجاد کردیم تا بتوانیم با استفاده از رسانههای تصویری، نرم افزارها و بازیهای رایانهای افتخارات انقلاب اسلامی و دفاع مقدس را نمایش دهیم و فرزندان ما به سراغ اینها بروند.

جانشین بنیاد حفظ آثار و نشر ارزشهای دفاع مقدس بیان کرد: باید در عرصهی تولیدات رایانهای سرمایهگذاری کنیم تا عملیاتهای بزرگی مانند فتحالمبین، بیت المقدس، ثامنالائمه و والفجر هشت در قالب بازیهای رایانهای در اختیار کودکان، نوجوانان و جوانان قرار دهیم.

وی در پایان ضمن بیان حمایت بنیاد از پروژههای رسانهای دفاع مقدس خاطرنشان کرد: سازمان سینمایی بنیاد در حال انجام فعالیتهایی است که نتایج آن تا چند ماه دیگر دیده میشود.

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار