نشست های ماه رمضان هنرمندان فرصت مناسبی برای تالیف قلوب است

نشست های ماه رمضان هنرمندان فرصت مناسبی برای تالیف قلوب کسانی که در حوزه های تخصصی انقلاب و دفاع مقدس فعالیت می کنند.
کد خبر: ۱۴۱۴
تاریخ انتشار: ۰۲ مرداد ۱۳۹۲ - ۱۶:۰۱ - 24July 2013

نشست های ماه رمضان هنرمندان فرصت مناسبی برای تالیف قلوب است

جواد جباری، مدیر بنیاد فرهنگی روایت، در گفت و گو با خبرگزاری دفاع مقدس، با اشاره به اینکه ضیافت افطاری این بنیاد چند سالیست با حضور هنرمندان عرصه های مختلف انقلاب و جنگ برگزار می شود، گفت: طیف های مختلف هنرمندان عرصه های مختلف نشست هایی را با اعضای حوزه های خودشان دارند که این نشست ها فرصتی است برای دوستانی که دغدغه حوزه انقلاب و دفاع مقدس را دارند.

وی ادامه داد: هنرمندان در این نشست های صمیمی می توانند کنار هم باشند و بسیاری از مباحثی را که ممکن است در طول سال کمتر فرصت گفت وگو درباره آن فراهم شود را با هم مطرح کنند.امسال این ضیافت ها از روز شنبه ، 29 تیر آغاز شد و تا دوم مرداد ادامه دارد. انجمن تئاتر انقلاب و دفاع مقدس، انجمن تجسمی انقلاب و دفاع مقدس، انجمن عکاسان انقلاب و دفاع مقدس، انجمن سینمای انقلاب و دفاع مقدس ضیافت های خود را برگزار کرده اند و ضیافت افطار موسسه انتشارات روایت فتح نیز امشب برگزار خواهد شد.

جباری بیان کرد: در این نشست ها، فعالیت هایی که در حوزه های مختلف فرهنگی، ادبی و هنری برگزار می شود نیز مورد بحث و تبادل نظر قرار می گیرد و این ضیافت ها باعث انس و الفت بیشتری بین هنرمندان عرصه های مربوطه می شود. همچنین مدعوین  حس می کنند پیوستگی و علایقشان باید همچنان ادامه داشته باشد و با تمرکز و همدلی و همسویی بیشتری  در این عرصه فعالیت خواهند کرد.

مدیر بنیاد فرهنگی روایت خاطرنشان کرد: تا سال گذشته در برخی حوزه ها مانند حوزه ادبیات گردهمایی نداشتیم اما امسال گردهمایی نویسندگان و شعرای حوزه مقاومت نیز برگزار خواهد شد.

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار