فرهیختگان ایرانی کاروان "زائران صلح" به سوریه می روند

ابوالقاسم طالبی گفت: در راستای ابراز هم‌دردی با مردم جنگ‌زده سوریه، به همراه کاروان بین‌المللی «زائران صلح» راهی این کشور می‌شود.
کد خبر: ۱۴۳۱۶
تاریخ انتشار: ۲۹ اسفند ۱۳۹۲ - ۱۴:۲۴ - 20March 2014

فرهیختگان ایرانی کاروان

به گزارش خبرگزاری دفاع مقدس، پس از پیوستن "بهروز افخمی"، "محمدحسین جعفریان"، "حجت الاسلام زائری"، "فروز رجایی فر"، "فرشته روحافزا"، "ناصر فیض" و"محمدرضا طالقانی" به جمع کاروان "زائران صلح سوریه"، "ابوالقاسم طالبی" به این کاروان پیوست.
 
سیدسلیم غفوری، دبیر "اتحادیه بینالمللی امت واحده" با اعلام این خبر، افزود: آقای ابولقاسم طالبی نیز علیرغم برنامههای فشردهای که داشته، از این حرکت صلحطلبانه حمایت کرده و گفته است در این کاروان حضور پیدا میکند.
 
وی تاکید کرد: با توجه به اینکه ماهیت حرکت بین المللی "زائران صلح"، اعلام همبستگی فعالان صلح بینالمللی و فرهیختگان ایرانی با ملت سوریه است، هنرمندان کشور از طیفهای مختلف برای حضور در هیئت ایرانی این حرکت اعلام آمادگی کردهاند و به مرور زمان امکان افزایش آن وجود دارد.
 
"اتحادیه بین المللی امت واحده" هماکنون کمکهای مردمی را از طرق مختلف از جمله کمکرسانی آنلاین به آدرس http://unified-ummah.com/payment.php و از طریق شماره حساب قرض الحسنه 202655270 بانک تجارت شعبه شریعتی ـ بهارشیراز به نام «مجمع جوانان امت واحده» ـقابل پرداخت در تمامی شعب بانک تجارت آغاز کرده است.
 

نظر شما
پربیننده ها