تهیه‌کننده «مردان دره گرگ»:

پیش تولید «مردان دره گرگ» در گرو تامین منابع مالی صداوسیما

تهیه‌کننده «مردان دره گرگ» گفت: صداوسیما به دلیل عدم بودجه لازم هنوز هیچ قراردادی جهت تولید این سریال فاخر نبسته است و آغاز پیش‌تولید سریال فاخر شهید بروجردی همچنان به دلیل عدم منابع مالی باقی مانده است.
کد خبر: ۱۴۷۲۶
تاریخ انتشار: ۱۰ فروردين ۱۳۹۳ - ۱۵:۳۲ - 30March 2014

پیش تولید «مردان دره گرگ» در گرو تامین منابع مالی صداوسیما

به گزارش خبرگزاری دفاع مقدس به نقل از تسنیم، محمود غلامی تهیهکننده سریال «مردان دره گرگ»، از پایان تحقیقات ساخت سریال شهید بروجردی خبر داد و گفت: تنها پژوهش بخش کردستان آن باقی مانده است که در چند ماه آینده انجام میشود.

وی افزود: فاز دوم نگارش سریال «مردان دره گرگ» انجام شده و در آن دوران نوجوانی و جوانی شهید بروجردی نگارش شده است.

تهیهکننده «مردان دره گرگ» اضافه کرد: تا به امروز حدود 70 درصد کار نگارش انجام شده است اما صداوسیما به دلیل عدم بودجه لازم هنوز هیچ قراردادی نبستیم و آغاز پیشتولید سریال فاخر شهید بروجردی همچنان باقی مانده است.

وی خاطر نشان کرد: پس از تامین مالی از سوی صداوسیما کار پیشتولید را از سال 93 آغاز میکنیم و تا نگارش فیلمنامه تمام نشود نمیدانیم که چه مکانهایی را برای فیلمبرداری نیاز داریم.

پیش از این اعلام شده بود که هماهنگیهای لازم برای تهیه امکانات نظامی از سوی مراکزی از جمله معاونت اشراق فرماندهی کل قوا، مرکز مطالعات پایدار شمال شرق کشور و هیأت رزمندگان غرب و شمال غرب کشور انجام شده است تا مشکل تجهیز امکانات نظامی وجود نداشته باشد. بخش اعظم تصویربرداری در محیط طبیعی کوههای کردستان و بخشی دیگر در بروجرد خواهد بود و سکانسهایی را هم در تهران فیلمبرداری میکنند.

داستان مجموعه تلویزیونی «شهید بروجردی» پیرامون زندگی این شهید بزرگوار از دوران کودکی تا شهادت ایشان  است. مجموعه تلویزیونی «مردان دره گرگ» یکی از مجموعههای الف ویژه سیماست و با نام «مردان دره گرگ»  در شبکه یک سیما در 26 قسمت 45 دقیقهای تولید میشود.

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار