سردار محمد پاکپور:

نیروی زمینی سپاه با تمام توان مصمم به نقش‌آفرینی در تحقق شعار سال است

فرمانده نیروی زمینی سپاه با اشاره به نامگذاری سال جدید به عنوان "اقتصاد و فرهنگ با عزم ملی و مدیریت جهادی" از سوی فرماندهی معظم کل قوا گفت: این نیرو با تمام توان و ظرفیت، مصمم و آماده نقش‌آفرینی در تحقق شعار سال است.
کد خبر: ۱۵۲۹۴
تاریخ انتشار: ۱۸ فروردين ۱۳۹۳ - ۱۵:۱۱ - 07April 2014

نیروی زمینی سپاه با تمام توان مصمم به نقش‌آفرینی در تحقق شعار سال است

به گزارش خبرگزاری دفاع مقدس، سردار "محمد پاکپور" فرمانده نیروی زمینی سپاه که به مناسبت آغاز سال جدید در جمع کارکنان ستاد نیرو حاضر شده بود طی سخنانی بر عزم جدی نیروی زمینی سپاه در تحقق منویات فرماندهی معظم کل قوا تأکید کرد.

سردار پاکپور گفت: نیروی زمینی سپاه اگرچه طی سالهای گذشته در خلال مأموریتهای ذاتی خود اقداماتی در جهت محرومیتزدایی مناطق محروم و کمتر توسعه یافته کشور انجام داده است، اما این نیرو با مدیریت هرچه تمام تر برای تحقق عملی شعار سال در مناطق مأموریتی اقدامات لازم را در راستای مأموریت امنیت پایدار بعمل خواهد آورد.

فرمانده نیروی زمینی سپاه احداث بیمارستانهای صحرایی و ارائه رایگان پیشرفتهترین خدمات درمانی به محرومین، فعالیتهای فرهنگی، ساخت مدرسه، پل، جاده و... را نمونههایی از اقدامات نیروی زمینی سپاه در مناطق محروم و عمدتاً مرزی کشور در طول سالهای اخیر خواند.

سردار پاکپور مدیریت جهادی را از ویژگیهای شعار امسال خواند و اظهار کرد: بدون تردید مدیریت جهادی کلید اساسی حل معضلات کشور بوده و همه مدیران کشور باید ملزم به رعایت قواعد اینگونه مدیریت باشند.

فرمانده نیروی زمینی سپاه در پایان خاطرنشان کرد: همانگونه که از آموزههای دینی برمیآید جهاد یعنی تلاش مضاعف، با نشاط و تحرک و حضور در میادین سخت با استفاده از تمام ظرفیتها برای دفاع از حق که در مقابل آن رفاهطلبی و راحتطلبی قرار دارد.

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار