سردار عراقی در کرمانشاه:

قدرت نظامی و بازدارنده ایران اسلامی نشات گرفته از خون شهیدان است

جانشین فرمانده نیروی زمینی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با اشاره به افزایش قدرت نظامی نیروهای مسلح جمهوری اسلامی گفت: امروز قدرت نظامی و بازدارنده ایران اسلامی که در بالاترین نقطه قرار دارد، نشات گرفته از عزت خون شهداست
کد خبر: ۱۳۹۶۰
تاریخ انتشار: ۲۵ اسفند ۱۳۹۲ - ۱۰:۲۳ - 16March 2014

قدرت نظامی و بازدارنده ایران اسلامی نشات گرفته از خون شهیدان است

به گزارش خبرگزاری دفاع مقدس از کرمانشاه، سردار"عبدالله عراقی" جانشین فرمانده نیروی زمینی سپاه در مراسم یادواره ۵۸۰۰ شهید اعزامی به مناطق عملیاتی گیلانغرب، سومار و نفت شهر که صبح امروز درسالن ورزشی شهرستان گیلانغرب برگزار شد، گفت: در طول سالهای دفاع مقدس در جبهههای نبرد حق علیه باطل رشادتها و شهامتهای بسیاری از رزمندگان اسلام دیدهایم که زبان ازگفتن و قلم از نگاشتن آن قاصراست.

جانشین فرمانده نیروی زمینی سپاه گفت: اعتقاد به جان فشانی رمز پیروزی و ماندگاری رزمندگان در هشت سال دفاع مقدس شد و این اعتقاد به ایثار، مسیری متعالی را حفظ نظام اسلامی برای ملت ما به ارمغان آورد.

سردار عراقی با اشاره به افزایش قدرت نظامی نیروهای مسلح جمهوری اسلامی گفت: امروز قدرت نظامی و بازدارنده ایران اسلامی که در بالاترین نقطه قرار دارد، نشات گرفته از عزت خون شهداست.

سردار عراقی افزود: یکی دیگر از امتیازات این ملت، اعتقاد به ایثار و باورهای دینی و نیز شهادت در مسیر الهی و حفظ نظام است.

وی در ادامه تصریح کرد: در هشت سال دفاع مقدس در جبهههای گیلانغرب شهامتها و شهادتهای بسیاری از رزمندگان و جوانان این مرز و بوم دیدهایم.

جانشین فرمانده نیروی زمینی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با اشاره به اینکه مردم غیور ایران اسلامی در طول سالهای دفاع مقدس برای پاسداری از کیان این نظام اسلامی فداکاریهای بسیاری داشتند، افزود: مسئولان باید در انجام خدمت خالصانه به مردم کشور کوتاهی نکنند.

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار