سید محمدجواد هاشمی نژاد:

تمامی جنایت های منافقین با حمایت وسیع کشورهای غربی صورت گرفت/ هیچ قشری از ترورهای منافقین مصون نماند

ایران کشوری در حال جنگ بود. شمشیر کشیدن برروی چنین کشوری و ایجاد بلواهای خیابانی فراوان و غیره نشان دهنده ی این است که سازمان منافقین از ابتدای انقلاب قصد خیانت به ملت ایران را داشت.
کد خبر: ۱۵۴۲
تاریخ انتشار: ۰۷ مرداد ۱۳۹۲ - ۱۱:۳۲ - 29July 2013

تمامی جنایت های منافقین با حمایت وسیع کشورهای غربی صورت گرفت/ هیچ قشری از ترورهای منافقین مصون نماند

"سید محمد جواد هاشمی نژاد" دبیر کل کانون بنیاد هابیلیان در گفت و گوی اختصاصی با خبرگزاری دفاع مقدس، اظهار داشت: وقوع انقلاب به این شکلی که امام پیش بینی کرده و اقدام کردند، برای سازمان منافقین قابل پیش بینی نبود. بعد از انقلاب منافقین با عمل دموکراتیک مواجه شدند و چون نوع فکر آنها از جامعه عقب بود، فکر کردند که برای امام و یارانش حفظ انقلاب میسر نیست و آنها باید انقلاب را پیش ببرند. اما نگاه مردم به سوی امام بود و جایگاه گروه های التقاطی بسیار کم رنگ بود.

هاشمی نژاد در رابطه با این که منافقین دو راهکار پیش رو داشتند، گفت: آنها به این نتیجه رسیدند که یا باید در مقابل انقلاب باشند یا باید در انقلاب و مردم هضم می شدند که آنها شیوه ی اول را انتخاب کردند که طبعا به رویارویی با مردم منجر شد.

وی ادامه داد: منافقین از همان ابتدا شروع به ایجاد تکیه گاه هایی در خارج از مرزها کردند که شروع به عملی کردن خیانت های آنان بود. آنها با سفارت اتحاد جماهیر شوروی و در سطح گسترده تر با کشورهای اروپایی مرتبط شدند و لذا دو سال بعد از انقلاب به روی مردم کشور سلاح کشیدند. آنها مقر اصلی خود را در حومه پاریس قرار دادند و این نشان از حمایت همه جانبه کشورهای اروپایی از آنها داشت.

"مسعود رجوی" با یک هواپیمای نظامی فرار کرد

دبیرکل کانون بنیاد هابیلیان افزود: ایران کشوری در حال جنگ بود. شمشیر کشیدن برروی چنین کشوری و ایجاد بلواهای خیابانی و غیره نشان دهنده ی این است که سازمان منافقین از ابتدای انقلاب قصد خیانت به ملت ایران را داشت.

وی با بیان اینکه: کشورها اساسأ در زمان جنگ وضعیت فوق العاده ای دارند و حتی قوانین بسیار عادی که برای هر کشوری ایجاد می شود، ممکن است برای کشوری که در حال جنگ است اجرا نشود و جلوی اجرای بسیاری از قوانین گرفته شود.

هاشمی نژاد همچنین افزود: سازمان منافقین از فضای باز، اوایل انقلاب سوء استفاده کرد و کشور را به سمت هرج و مرج و ایجاد درگیری ها و خشونت هایی که زمینه ساز خیانت های دیگر آنها شد بردند.

سید محمد جواد هاشمی نژاد خاطر نشان شد: سازمان منافقین تلقی اش این بود که با زدن رهبران فکری انقلاب نظام جمهوری اسلامی را ساقط کند و با ایجاد رعب و وحشت، قدرت را در دست بگیرد، لذا ترورهای منافقین در سطح سران نظام، و نوع آن هم از طریق نفوذهایی بود که در قدرت داشتند. بسیاری از رهبران فکری را به شیوه نفوذ ترور کردند و نفوذ هم کار کوتاه مدتی نبود و نیاز به سلسه عملیات های خاصی داشت. لذا مشخص می شود که از همان ابتدا آنها تقابلی را در طرح های خود داشتند. بعد از ترورها حضور گسترده مردم تصورات آنها را نقش برآب کرد.

سرکردگان منافقین برای عقب راندن مردم از صحنه دستور دادند که در هر جمله ای هر کس به هر شکلی به جمهوری اسلامی وابستگی دارد، ترور شود. "رجوی" گفته بود: «سرانگشتان جمهوری اسلامی را باید قطع کرد.» لذا در دهه ی 60 و بعد از این دستور سرکرده منافقین، ترورها به صورت گسترده و بین مردم عادی کوچه و بازار انجام شد.

وی بیان کرد: بین افرادی که هدف ترورهای منافقین قرار گرفتند از کودک تا پیرمرد وجود داشت. همه اقشار نیز هدف ترور بودند آنها حتی به مغازه داری که عکس امام خمینی (ره) را روی دیوار محل کارش قرار داده بود، رحم نمی کردند.

دبیر بنیاد بنا به آمار بالای ترور که نشان دهنده ی جنایت وسیع آنها بین مردم کوچه و بازار بود بیان کرد و گفت: در یک مقطع زمانی اتوبوس های شهری هنگام عبور و مرور بمب آتش را قرار می دادند که از حمله جنایت ها و خیانت های وحشتناکی بود که در آن مقطع زمانی انجام می شد. در جمهوری اسلامی ایران از ابتدای پیروزی تا امروز 17 هزار و16 نفر ترور شدند که 12 هزار نفر را منافقین ترور کردند و بقیه مربوط به دیگر گروه ها بود. بیشتر افراد نیز مردم عادی بودند، زیرا از 12 هزار نفر مگر چند نفر مسئول و مقام ارشد کشوری و لشگری بودند؟

وی در ادامه افزود: حدود 1100 نفر از ترور شدگان کارگر و هزار نفر نیز از زنان بودند. صرفأ کافی بود کسی به انقلاب گرایش یا به امام علاقه داشته باشد. بسیاری از ترورها نیز هنگام افطار بود که باید فرد حتمأ در منزل باشد و جلوی چشم همسر و فرزندانش به شهادت برسد. در بین شخصیت های کشوری نیز 5 نفر به شیوه ی انتحاری به شهادت رسیدند که 4 نفر از آنها امام جمعه بودند و یکی از آنها نیز شهید هاشمی نژاد (پدرم) بود.

هاشمی نژاد تاکید کرد: کشورهای غربی و آمریکا، حمایت های لجستیکی فراوانی از منافقین انجام دادند. در سال 1997 آمریکای ها به مصالحی نام آنها را در لیست گروه های تروریستی قرار داد، اما بعد آنها را از لیست خارج کرد.

وی در پایان گفت: نکته ی مهم این است که با وجودی که آمریکایی ها به جنایات فراوان منافقین اشاره می کنند، اما نه تنها یک نفر را دستگیر نمی کنند بلکه در آزادی عمل آنها نیز تغییری ایجاد نمی شود و اینها بیانگر جنایات حساب شده منافقین با هدایت کشورهای غربی است.

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار