حجت الاسلام والمسلمین آل هاشم در جمع خبرنگاران:

شهید صیاد سربازی ولایت مدار و مدیری جهادی بود

رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش گفت: شهید صیاد شیرازی نه تنها یک نظامی بااخلاص و ولایتمدار بود، بلکه مدیری مدبر و جهادی در تمامی فعالیت‌های سازمانی و اجتماعی بود.
کد خبر: ۱۵۸۰۳
تاریخ انتشار: ۲۳ فروردين ۱۳۹۳ - ۱۸:۴۱ - 12April 2014

شهید صیاد سربازی ولایت مدار و مدیری جهادی بود

به گزارش خبرگزاری دفاع مقدس، حجت الاسلام والمسلمین "سید محمدعلی آل هاشم" رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش، درحاشیه مراسم یادبود شهید صیاد شیرازی در دانشگاه افسری امام علی(ع) درجمع خبرنگاران اظهار کرد: یکی از راههایی که میتوانیم یاد این شهدا را گرامی بداریم، همین مراسمها است و باید همواره به یاد این شهدا استوار باشیم چرا که عزت و اقتدار را برای ما به ارمغان آوردهاند.

وی افزود: یکی از این شهدای گرانقدر، شهید صیاد شیرازی است که اخلاص، تدین و شجاعت ایشان زبانزد عام و خاص بوده و در حین نظامیگری، نماز اول وقت و اهمیت به نظم در کارها از جمله خصوصیات بارز شهید صیاد بود.

رئیس سازمان عقدیتی سیاسی ارتش در خصوص فعالیتهای شهید صیاد در دوران دفاع مقدس خاطرنشان کرد: یکی از کارهای ماندگار و باارزش این شهید، پیوند زدن ارگانهای ارتش و سپاه بود و شعار "ارتشی و سپاهی دو لشکر الهی" را ایشان در آن زمان مطرح کرد و با این وحدت توانست در جبههها تاثیر به سزایی داشته باشد.

وی در پایان گفت: یکی دیگر از کارهای شایسته شهید صیاد شیرازی این بود که توانست در دانشگاه افسری ارتش، هیئت معارف جنگ را راه اندازی کند که نقش به سزایی در نظام و دفاع مقدس داشته است.

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار