حجت الاسلام آل هاشم عنوان کرد

دستیابی ارتش به دستاوردهای ارزشمند با اتکا به توان داخلی

رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش گفت: ارتش با اقتدار خود پاسخ اعتماد امام راحل و مقام معظم رهبری را داده و در صف مقدم وفاداری به نظام و امام راحل است.
کد خبر: ۱۶۵۷۶
تاریخ انتشار: ۳۱ فروردين ۱۳۹۳ - ۰۹:۴۵ - 20April 2014

دستیابی ارتش به دستاوردهای ارزشمند با اتکا به توان داخلی

به گزارش خبرگزاری دفاع مقدس، حجتالاسلام "محمدعلی آلهاشم" رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش جمهوری اسلامی ایران در گفتوگو با تسنیم، با بیان اینکه ارتش در همه عرصهها پیشرفت کرده و این پیشرفت را مرهون خون شهدا و وجود فرماندهی معظم کل قوا و هدایتهای ایشان است، گفت: حماسه آفرینیهای کارکنان ارتش در دوران انقلاب و دفاعمقدس ثابت کرد که ارتش شایسته اعتماد امام خمینی(ره) و حمایتهای رهبری است.

وی افزود: حماسه آفرینیهای کارکنان ارتش در انقلاب و دفاع مقدس باعث شد تا امام(ره) در آخرین پیام خود قبل از ارتحالشان که در ۲۹ فروردین ۶۸ صادر فرمودند از ارتشیان به دلیل این حماسه بزرگ تجلیل کنند و در این راستا رهبر فرزانه انقلاب نیز ارتش را ارتش حزبالله و کلمه طیبه نامیدند و این افتخار و مدال بزرگی برای ارتشیان است.

رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش، تصریح کرد: ارتش با اقتدار خود پاسخ اعتماد امام راحل و مقام معظم رهبری داده است، چرا که ارتش در صف مقدم وفاداری به نظام و امام راحل است و امروز با اتکا به توان داخلی به دستاوردهای ارزشمندی دست یافته که نمونههای آن را هم در رژه ارتش و هم در رزمایشهای مختلف مشاهده کردیم.

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار