حجت‌الاسلام آل هاشم در دانشگاه افسری امام علی(ع):

رشادت‌های شهید صیاد شیرازی در عملیات مرصاد ماندگار شد

رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش گفت: نقش شهید صیاد شیرازی در مدیریت غائله کردستان بی نظیر بود و در عملیات مرصاد علیه منافقین در تاریخ ایران ماندگار شد.
کد خبر: ۱۵۸۰۵
تاریخ انتشار: ۲۳ فروردين ۱۳۹۳ - ۱۸:۵۷ - 12April 2014

رشادت‌های شهید صیاد شیرازی در عملیات مرصاد ماندگار شد

به گزارش خبرگزاری دفاع مقدس، حجت الاسلام والمسلمین "سیدمحمدعلی آل هاشم" رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش در مراسم یادبود شهید سپهبد علی صیاد شیرازی در دانشگاه افسری امام علی(ع) اظهار کرد: یکی از اسطوره های بزرگ ملت ایران در دوران معاصر شهید صیاد شیرازی است که در دوران دفاع مقدس و میعادگاه جبهه، مانند ستاره ای درخشان، آسمان ایران را روشن ساخت و خیلی زودتر از آن زمان که در باورها بگنجد عروج کرد.

وی افزود: شهید صیاد شیرازی مردی بود که در دوران خفقان و استبداد ستم شاهی راه خود را انتخاب کرد و به خودسازی و تهذیب نفس پرداخت. وی در دوران نظام جمهوری اسلامی ایران رشد و بالندگی یافت و در دفاع مقدس شکوفا و جاویدان شد.

آل هاشم خاطرنشان کرد: شهید صیاد شیرازی قهرمانانه پای اندیشه متعالی اسلام و ولایت فقیه ایستاد و از آن پاسداری و حراست کرد و در پایان مسیر زندگی خود مظلومیت و حقانیت راه راستین خود را به نمایش گذاشت.

وی اذعان کرد: شهید صیاد شیرازی انسانی مومن، یک نظامی شجاع و سربازی بی ادعا و مطیع برای کشور و ولایت بود. انسانی که سال ها برای ساختن فکر و اخلاق خود وقت صرف کرد و مجاهدانه در مسیری گام نهاد که به عزت ابدی منتهی شد.

رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش در پایان با اشاره به حضور فعال شهید صیاد در جبهه های جنگ اظهار کرد: شهید صیاد با تهیه طرح عملیات های نظامی، منجر به شکست حصر پادگان های بانه و مریوان شد. نقش ایشان در مدیریت غائله کردستان بی نظیر بود و در عملیات مرصاد علیه منافقین در تاریخ ایران ماندگار شد.

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار