کتاب «جای پای فرهاد» به چاپ دوم رسید

کتاب «جای پای فرهاد» با موضوع روایت زندگی شهید «فرهاد خادم» به روایت مادر شهید برای دومین بار با طرح جلد جدید از سوی انتشارات «روایت فتح» منتشر شد.
کد خبر: ۱۵۸۱۹
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۲۴ فروردين ۱۳۹۳ - ۰۹:۵۲ - 13April 2014

کتاب «جای پای فرهاد» به چاپ دوم رسید

به گزارش خبرگزاری دفاع مقدس، کتاب «جای پای فرهاد» به روایت زندگی شهید «فرهاد خادم» از زبان مادرش میپردازد که اکنون چاپ دوم این کتاب بدون ویرایش جدید در محتوا و تنها تغییر در طرح جلد منتشر شده است

در این راستا علی رغم اینکه خانواده شهید «فرهاد خادم» زرتشتی هستند اما نسبت به سرنوشت کشورشان ایران، بیتوجه نبوده و  احساس وظیفه کردند، و در نهایت پسر این خانواده در جبهه حق علیه باطل حضور یافت و به درجه شهادت نائل آمد.
 
داستان «جای پای فرهاد» از کوچه پسکوچههای کرمان پا میگیرد و خواننده را دنبال دخترکی میکشد که آرام و قرار ندارد اما سرنوشت دخترک چنین رقم خورده که بعدها مادر شهیدی باشد به نام «فرهاد خادم»؛ همان که روز نخست اسفندماه 1360 در خط مقدم جبهه، در تنگه چزابه، به شهادت رسید.
 
فرهاد خضری در این کتاب روایتش را با یک جستوجو آغاز میکند؛ جستوجوی «فوران عشق به هستی»، در قلب یک مادر ایرانی. اما چرا او دست به چنین جستوجویی زده است؟ خودش پاسخ میدهد: «چون مادران ایران زمین حرفها برای گفتن دارند... و غزلها برای سرودن.» این آغاز ماجرای دور و درازی است که «تاج گوهر خداداد کوچکی» راوی و فرهاد خضری «راوی مکمل» در صفحات کتاب به نقل آن می پردازند و شهید فرهاد خادم را به عنوان یکی دیگر از شهدای این سرزمین به مخاطب معرفی می کنند.
 
بر اساس این گزارش، کتاب «جای پای فرهاد» به کوشش «فرهاد خضری» ، بدون تغییر در محتوا و تنها تغییر در طرح جلد با شمارگان 2200 نسخه از سوی انتشارات «روایت فتح» به چاپ دوم رسیده است.
 
 
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
بهزاد هوشیار
|
-
|
۱۰:۴۹ - ۱۳۹۴/۰۷/۰۸
0
0
سلام نحوه تهیه در شیراز را بفرمایید روح شهید شاد باد همه شرمنده شهداییم
نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار