عضو شورای شهر تهران:

کتابخانه‌های عمومی کشور باید به کتب دفاع مقدس تجهیز شوند

عضو شورای شهر تهران گفت: پشتیبانی های مالی جهت ترویج کتابخوانی در سطح عموم مردم بسیار اهمیت دارد و این پشتیبانی ها باید در زمینه های فرهنگی که کتابخوانی یکی از مهمترین آنهاست صورت پذیرد.
کد خبر: ۱۵۸۲۱
تاریخ انتشار: ۲۴ فروردين ۱۳۹۳ - ۱۰:۱۴ - 13April 2014

کتابخانه‌های عمومی کشور باید به کتب دفاع مقدس تجهیز شوند

به گزارش خبرگزاری دفاع مقدس، دکتر پرویز سروری عضو شورای شهر تهران دیروز از موسسهی انتشارتی روایت، دیدار و با مدیر عامل جدید به گفتگو پرداخت.

وی ضمن اشاره به این مطلب که کتاب های دفاع مقدس کتاب های مردم پسندی است، تاکید کرد: کتابخانههای عمومی کشور به ویژه کتابخانه های زیر نظر شهرداری باید به این کتابها تجهیز شوند.
 
این عضو شورای شهر تهران افزود: پشتیبانی های مالی جهت ترویج کتابخوانی در سطح عموم مردم بسیار اهمیت دارد و این پشتیبانی ها باید در زمینه های فرهنگی که کتابخوانی یکی از مهمترین آنهاست صورت پذیرد.
 
سروری اظهار داشت: ائمه ی جماعات مساجد باید ترتیبی اتخاذ کنند که به مناسبت های مختلف کتاب های دفاع مقدس در سطح مساجد و برای عموم نمازگزاران معرفی شود تا مردم ضمن آشنایی هرچه بیشتر با ارزشهای دفاع مقدس به کتابخوانی نیز ترغیب شوند.
 
در پایان حسن علایی مدیرعامل جدید موسسه انتشاراتی روایت توضیحاتی را در مورد فعالیت های این موسسه و برنامه های آینده ی آن به ویژه در مورد چاپ آثاری ماندگار در این زمینه را ارائه داد.
 
نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار