حجت الاسلام علیرضا پناهیان:

سربازان استکبار شکست خوردگان این منطقه هستند / فتنه کنونی نتیجه توطئه صهیونیسم است

سربازان استکبار شکست خوردگان این منطقه هستند. آنها دیگر قادر به راه انداختن جنگ بین عرب و عجم و بر اساس آب و خاک نیستند. امروز تمام کفر پشت سر تروریست ها قرار گرفته اند و هدف اصلی آنها به شهادت رساندن دوستان اهل بیت است.
کد خبر: ۱۶۰۳
تاریخ انتشار: ۰۹ مرداد ۱۳۹۲ - ۰۰:۰۰ - 31July 2013

سربازان استکبار شکست خوردگان این منطقه هستند / فتنه کنونی نتیجه توطئه صهیونیسم است

به گزارش خبرگزاری دفاع مقدس، چهارمین اجتماع « مدافعان حرم» به مناسبت شهادت امیرالمومنین علی (ع) عصر سه شنبه پیش از اذان مغرب در میدان امام حسین (ع) با حضور پرشور جوانان و امت عزادار برگزار شد.

مراسم با نغمه سرایی حاج عبدالرضا هلالی و حاج حسین سیب سرخی به شور آمد و سپس حجت الاسلام علیرضا پناهیان به ایراد سخنرانی پرداخت.

حجت الاسلام علیرضا پناهیان در ابتدا با اشاره به غربت امیرالمومنین گفت: اگر تنها نیمی از شما جوانان پرشور در کوفه، زمان حضرت علی(ع) حضور داشتید مولایمان به این اندازه غریب نمی ماند، که  مجبور شود در چاه کوفه درد دل کند وغریبانه و مظلومانه به شهادت برسد.

وی با اشاره به نبرد مستمرحق و باطل در طول تاریخ ادامه داد: اصل ماجرا نبرد بین حق  و باطل است نه نبرد بین باطل و باطل؛ امروز زمانی است که روزگار به سمت پیچ تاریخی می رود و جبهه باطل به طور عریان در حال نشان دادن چهره پلیدش می باشد. کم کم زمینه برای نبرد جهانی بین جبهه حق و باطل در حال آماده شدن است.

این استاد حوزه و دانشگاه در ادامه افزود: حق جایگاهی غیر از خانه اهل بیت عصمت و طهارت ندارد و استکبار جهانی زمانی که به عراق حمله کرد همه فکر می کردند که این جنگ برای نفت و منابع کشورعراق است اما با گذشت زمان روشن شد که این جنگ به دنبال ریشه کن کردن دین و اهل بیت است

وی افزود: زمان نبرد عربی و اسرائیلی هم به پایان رسیده است واز مدت ها پیش منتظر نبرد اصلی حق و باطل هستیم. پس از طی شدن کوچه پس کوچه های تاریخ، دشمن متوجه شد که به بن بست رسیده است. زمانی که صهیونیست ها دیدند که خودشان قادر به موفق شدن در نبرد نیستند به فکر چاره افتادند و فتنه کنونی منطقه نتیجه توطئه صهیونیسم است.

پناهیان در ادامه با اشاره به جمع مدافعان حرم تصریح کرد: هدف ما صرفا دفاع از حرم حضرت زینب نیست بلکه ما جریان را در نبرد نهایی بین جبهه حق و باطل می بینیم و این قصه ساده ای نیست و نباید گمان شود که این مراسم ها جنبه مناسبتی دارد.

وی در ادامه مراسم با اشاره به هدف استکبار از ظلم  به مسلمانان تصریح کرد: استکبار دیگر نمی تواند مستقیم در خط مقاومت به نبرد میدانی بپردازد و راه به جایی ببرد.

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار