امیر پوردستان در جمع خبرنگاران:

ارتش هرگز در برابر دشمنان غافلگیر نخواهد شد/ به هر تهدید پاسخی جبران ناپذیر خواهیم داد

فرمانده نیروی زمینی ارتش گفت: اگر دشمنان بخواهند خیال‌های خام خود را عملی کنند با قدرت و اقتدار در مقابلشان می‌ایستیم و ضربه‌ای جبران ناپذیر و مهلک به آن‌ها وارد خواهیم کرد.
کد خبر: ۱۶۳۹۲
تاریخ انتشار: ۲۹ فروردين ۱۳۹۳ - ۱۰:۵۴ - 18April 2014

ارتش هرگز در برابر دشمنان غافلگیر نخواهد شد/ به هر تهدید پاسخی جبران ناپذیر خواهیم داد

به گزارش خبرنگار خبرگزاری دفاع مقدس، امیر سرتیپ "احمدرضا پوردستان" فرمانده نیروی زمینی ارتش، صبح امروز در حاشیه مراسم رژه روز ارتش در جمع خبرنگاران اظهار کرد: ارتش از توان بسیار بالایی برخوردار است و صنایع دفاعی به نمایش درآمده که تمامی ایدههای ارتش ایران را در کوتاهترین زمان ممکن به محصول تبدیل میکند و در اختیار نیروهای قرار میدهد، نشانه اقتدار نیروهای مسلح است.

وی افزود: ما از لحاظ فناوری و تجهیزات در سطح بالایی قرار داریم و میتوانیم به تهدیداتی که در مقابل ما قرار دارد به شایستگی پاسخ داده و اقتدارمان را نشان دهیم.

فرمانده نیروی زمینی ارتش اذعان کرد: در کنار این تجهیزات، کارکنان ما از بنیههای اعتقادی و ایمانی بسیار بالایی برخوردار هستند که این مزیتها در کنار یکدیگر، ارتش مقتدر و آمادهای را می سازد تا در مقابل هر تهدیدی بتواند بایستد و از کشور دفاع کند.

پوردستان تصریح کرد: طبیعی است که ارتش تهدیدات را رصد کند و در زمین، هوا و دریا، کارشناسان اطلاعاتی، آنها را تحلیل میکنند و متناسب با این تهدیدات ظرفیتهای لازم در ارتش ایجاد میشود.

وی همچنین درباره بکارگیری پهپادهای شناسایی جهت مراقبت بیشتر از مرزهای کشور، گفت: پهپادهای شناسایی یکی از تجهیزات ارتش است که برای مراقبت بیشتر از مرزهای کشور ازآنها استفاده میشود.

فرمانده نزاجا در پایان با بیان اینکه من به ملت عزیز قول میدهم ارتش هیچگاه در مقابل دشمنان غافل گیر نخواهد شد، گفت: اگر دشمنان بخواهند خیالهای خام خود را عملی کنند، با قدرت و اقتدار در مقابلشان میایستیم و ضربهای جبران ناپذیر و مهلک به آنها وارد خواهیم کرد.

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار